هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو با حضور ایران افتتاح شد

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو امروز با حضور ایران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۴۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 05October 2022

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو با حضور ایران افتتاح شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو، خانه کتاب و ادبیات ایران در غرفه‌ای به متراژ چهل متر مربع به معرفی بیش از سیصد عنوان کتاب شاخص در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان، داستان، شعر، ایران‌شناسی، هنر و گردشگری می‌پردازد.

محمد میرکیانی نویسنده کتاب‌های «قصه ما مثل شد: صد و ده قصه مثل برای نوجوانان»، «روز تنهایی من: مجموعه قصه»، «قصه‌های شب چله» و... نیز در این دوره از نمایشگاه کتاب باکو حضور دارد و ضمن دیدار و گفت و گو با نویسندگان شاخص باکو به معرفی و بررسی ادبیات کودک در ایران می‌پردازد.

نمایش پنجاه عنوان کتاب به زبان ترکی در حوزه‌های شعر، داستان و کودک و نوجوان، رونمایی کتاب، دیدار و گفت‌‌وگو با ناشران، نویسندگان و فعالان فرهنگی باکو و... از دیگر برنامه‌های غرفه ایران در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو است.

یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) با دعوت وزارت فرهنگ آذربایجان در این کشور حضور دارد و همزمان از هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو بازدید خواهد کرد.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب باکو از سیزدهم مهرماه آغاز شده و تا هفدهم مهر ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. ایران برای سومین سال متوالی در این نمایشگاه به معرفی آثار شاخص نویسندگان ایرانی می پردازد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار