استاندار فارس:

امنیت شهر وابسته به وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان است

«ایمانیه» با تاکید بر اهمیت جوانان در آینده کشور گفت: فرمانداران به صورت ویژه برای جوانان وقت بگذارند و در کنار آنها باشند، زیرا اگر وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان درست شود امنیت جامعه نیز بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۹۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس امروز در نشست با فرمانداران استان فارس با تاکید بر اهمیت جوانان در آینده کشور اظهار داشت: فرمانداران به صورت ویژه برای جوانان وقت بگذارند و در کنار ایشان باشند زیرا اگر وضعیت اشتغال و ازدواج جوانان درست شود امنیت جامعه نیز بیشتر خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به سفارش امام ششم شیعیان مبنی بر توجه به جوانان متذکر شد: آینده جامعه دست جوانان امروز است و هرچه از سمت ما کم کاری صورت پذیرد دشمن جدی و قوی‌تر وارد خواهد شد و جوانان ما را در دام می‌اندازد.

‌ایمانیه با بیان اینکه اشتغال و تاهل منجر به تامین امنیت شهر می‌شود و در پی آن جامعه بهتری خواهیم داشت؛ حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی اصیل که بعضا نیازمند پول‌های کلان نیستند، اهمیت دادن به خیرین، سرکشی به موسسات اقتصادی و تولیدی منطقه را بخش دیگری از وظایف فرمانداران دانست.

وی با اشاره به اینکه ماهیانه عملکرد فرمانداران خصوصا در بحث اشتغال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: شاخص‌هایی تنظیم خواهد شد تا عملکرد مدیران کل سازمان ها، از نظر فرمانداران نیز مورد ارزیابی قرار گیرد.

این مسئول نسبت به برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها تاکید کرد و ابراز داشت: مباحث مربوط به معتادین متجاهر، مواد مخدر، تصادفات، ساخت و ساز‌های غیرقانونی و حفر چاه‌های غیر مجاز با دقت رصد شده و گزارشات آن به صورت منظم به مسولان مربوطه استانی ارسال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار