پیام استاندار فارس به مناسبت هفته فراجا؛

فراجا، خدوم و تامین کننده امنیت مردم ولایت‌مدار ایران است

«ایمانیه» گفت: فراجا از جمله خدوم‌ترین ارگان‌های نظام جمهوری اسلامی و پشتیبان امنیت مردم ولایتمدار ایران است.
کد خبر: ۵۴۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳ - 06October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس در پیامی ضمن گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) از جمله خدوم‌ترین ارگان‌های جمهوری اسلامی و پشتیبان امنیت مردم ولایت مدار ایران است.

در این پیام آمده است:

هفته فراجا را  باید فرصتِ ارزشمندی برای قدردانی از تلاشگران مقتدر فراجا دانست که خاضعانه در حراست و حفاظت از امنیت کشور و مردم و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، پیشگام هستند.

زحمت‌کشان فراجا همواره جانانه و فداکارانه در دل حوادث پشتیبان امنیت جامعه اند و اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز فراجا، فرا رسیدن هفته فراجا را تبریک عرض نموده و از خدمات بی دریغ و بی وقفه فرماندهان و کارکنان خدوم  و زحمتکش انتظامی استان فارس قدردانی می نمایم.

امسال روز سیزدهم تا نوزدهم مهرماه در تقویم رسمی کشورمان، روز گرامیداشت هفته فراجا یا هفته پلیس نامیده شده تا بدین ترتیب از زحمات و ایثار سربازان سبزپوش پلیس کشور (فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران) تقدیر و تشکر به عمل آید و در همین راستا برنامه های هفته فراجا امسال از ۱۳ مهرماه با شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار