رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد؛

برنامه جامع پلیس برای تأمین امنیت جامعه

سردار رحیمی گفت: در سال گذشته، تلاش‌های شبانه روزی را انجام دادیم تا امنیت پایدار و با ثبات در کشور ایجاد شود و برای سال آینده هم برنامه‌ریزی دقیق و جامعی در این زمینه طراحی کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۴۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵ - 06October 2022

تمام تلاش مان را برای ارتقای امنیت مردم به کار می‌گیریمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در دیدار با «محسن منصوری» استاندار تهران با قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه وی از پلیس، اظهار داشت: استاندار تهران با درک عمیق و دقیق از مهم‌ترین زیرساختی که موضوع امنیت است، همواره از فراجا که طلایه‌دار و رکن رکین برقراری امنیت داخلی است، حمایت می‌کند و همیشه از لطف و محبت ایشان برخوردار بوده‌ایم.

سردار رحیمی افزود: در هفته فراجا تلاشمان بر این است که بیشتر با مردم تعامل داشته باشیم و بیشتر به مردم بگوییم که در طول یک سالی که بر ما گذشت، تلاش‌های شبانه روزی را انجام داده‌ایم تا امنیت پایدار و با ثبات در داخل کشورمان و در داخل شهرهایمان ایجاد شود و طبیعتاً برای یک سال آینده برنامه ریزی دقیق و جامعی طراحی کرده‌ایم.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: فراجا روندی که طی می‌کند، روند رو به رشد و قدرتمندی است که موجب فائق آمدن برهرگونه ناامنی است که این نشان توانمندی و روند رو به رشد فراجا است.

وی گفت: در سال گذشته افتخار این را داشته‌ایم که به لطف و عنایت فرمانده معظم کل قوا، نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی کل تبدیل شد و از طرف دیگر ما همواره مورد لطف و حمایت مردم گرانقدرمان هستیم. این عنایت فرمانده معظم کل قوا و حمایت و مسئولان و مردم عزیز وظیفه ما را بسیار سخت‌تر می‌کند و ما به این موضوع وقوف داریم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: مردم بدانند که ما تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای امنیت آن‌ها به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها