در مراسم معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ مطرح شد؛

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: کاهش ۹ درصدی جرایم در تهران/ پلیس با هوشمندی و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

سردار رحیمی گفت: در حوادث و رخدادهای مختلف تمرکز دشمنان بر فراخوان مردم تهران بود که خوشبختانه با هوشمندی و به کارگیری تجهیزات مدرن توانستیم نقشه‌های دشمنان را خنثی و شکست دهیم.
کد خبر: ۵۷۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ - 30January 2023

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: کاهش ۹ درصدی جرایم در تهران/ پلیس با هوشمندی و بهره‌مندی از تجهیزات مدرن نقشه‌های دشمنان را خنثی کردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس سابق پایتخت صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تودیع و معارفه خود که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه امنیت یکی از اساسی‌ترین، بنیادی‌ترین و زیر‌ساختی‌ترین نیاز همه جوامع بشری است، اظهار داشت: حاکمان موظف به برقراری امنیت در جامعه هستند.

سردار رحیمی گفت: دشمنان به ویژه آمریکا در طول این ۴۴سال تلاش داند با توطئه نظام اسلامی ما را دچار چالش کنند.

رییس پلیس سابق پایتخت ادامه داد: فرماندهی انتظامی به ویژه انتظامی تهران بزرگ‌ وظیفه خود می‌داند تا امنیت را برای جامعه و مردم به ارمغان بیاورد.

وی افزود: تلاش من و همکارانم در تهران این بود با شناخت تهدیدات و تدوین برنامه‌های مختلف به بهترین شکل امنیت پایدار را در تهران برقرار کنیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های ما بود، گفت: دو طرح رعد برای بهره‌گیری از ظرفیت کلانتری‌ها و طرح کاشف برای بهره‌گیری از ظرفیت پلیس آگاهی در تهران اجرا شد؛ امروز کاهش ۹ درصدی جرایم و افزایش ۱۰ درصدی کشفیات داشتیم.

رییس پلیس سابق پایتخت با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت‌های پلیس تهران بزرگ برخورد با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر بود، خاطرنشان کرد: امروز با افتخار باید بگویم ضمن انهدام باندهای مواد مخدر بخش زیادی از خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند؛ همچنین امروز دره فرحزاد، جاجرود و بیش از ۸۰ درصد از معتادین متجاهر  از محله‌های شوش، مولوی و هرندی جمع‌آوری شدند.

وی گفت: با اجرای طرح ظفر بیش از ۳۰۰ منزل پلاک قرمز در تهران شناسایی و پلمب شدند.

رییس پلیس جدید امنیت اقتصادی فراجا خاطرنشان کرد: در حوزه جرایم سایبری بیش از ۹۰ درصد جرایم در تهران کشف شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه عملیات‌های پی در پی در برخورد با دلالان ارز و سکه انجام شد، گفت: تلاش ما در این سال‌ها این بود از اموال مردم حفاظت و با مجرمین با اقتدار برخورد کنیم؛ در حوادث و رخدادهای مختلف تمرکز دشمنان بر فراخوان مردم تهران بود که خوشبختانه با هوشمندی و به کارگیری تجهیزات مدرن توانستیم نقشه‌های دشمنان را خنثی و شکست دهیم.

وی درباره معیشت کارکنان افزود: با همکاری خوب شهرداری قرارداد ساخت پنج هزار مسکن ملکی و سه هزار مسکن سازمانی انعقاد شده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار