در مراسم معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ مطرح شد؛

حجت‌الاسلام صدیقی: باید با بصیرت و هوشمندی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم/ فرماندهی انتظامی در جنگ ترکیبی اخیر همچون دوران دفاع مقدس دشمن را شکست داد

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه، توطئه‌های دشمنان را باید با بصیرت و هوشمندی خنثی کنیم، گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخت توانست همچون دوران دفاع مقدس دشمنان را شکست دهد.
کد خبر: ۵۷۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ - 30January 2023

حجت‌الاسلام  صدیقی: باید با بصیرت و هوشمندی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم/ فرماندهی انتظامی در جنگ ترکیبی اخیر همچون دوران دفاع مقدس دشمن را شکست دادبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ که در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخت توانست همچون دوران دفاع مقدس دشمنان را شکست دهد.

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: فتنه همچنان ادامه دارد و باید با بصیرت و هوشمندی بتوانیم توطئه‌های دشمنان را شناسایی و برای آن‌ها برنامه داشته باشیم.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که باید همواره مورد توجه قرار گیرد خانواده است، گفت: اگر یک لحظه غفلت کنیم قطعا دشمن از آن استفاده خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم گسست در جامعه و خانواده ایجاد شود و همواره در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار