در مراسم معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ مطرح شد؛

سردار رادان: «اقتدار» در کنار «مهربانی» دو بال پلیس است/ دشمنان به‌دنبال ایجاد ناامنی در تهران هستند

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هدف اصلی دشمن ایجاد ناامنی در تهران است؛ هر اتفاقی در کشور ایجاد شود می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.
کد خبر: ۵۷۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ - 30January 2023

سردار رادان: «اقتدار» در کنار «مهربانی» دو بال پلیس است/ دشمنان به‌دنبال ایجاد ناامنی در تهران هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز (دوشنبه) در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز باید خدمات خود را بی منت به مردم ارائه دهیم تا نوجب رصایت خداوند و مردم ایجاد شود.

سردار رادان گفت: این خدمات مسیر سخت و پیچیده آخرت را مسیری سهل و آسان خواهد کرد.

فرمانده فراجا افزود: هدف اصلی دشمن ایجاد ناامنی در تهران است؛ هر اتفاقی در تهران ایجاد شود می‌تواند الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.

وی گفت: امروز شهادت می‌دهم در این شش سال خدماتی که در تهران صورت گرفت ماموریت‌ها با ظرافت و اقتدار پیش رفت؛ اقتدار جزء لاینفک ماموریت‌های پلیس است و رافت و مهربانی در بال دیگر قرار می‌گیرد.

سردار رادان افزود: پلیس تهران بزرگ در طول شش سال گذشته باتوجه به رخداد‌ها و اتفاقات نمره قبولی کسب کرده است.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: توطئه دشمنان روز به روز پیچیده‌تر شده است و ما باید همواره آماده باشیم و با بهره‌گیری از تجهیزات مدرن به مقابله با دشمن بپردازیم.

وی با بیان اینکه فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ باید مسیری جهشی داشته باشد، گفت: سردار محمدیان باید در جهت تأمین امنیت، حفظ آرامش مردم و انجام اقدامات پیش دستانه کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها