فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است

سردار رحیمی با اشاره به اینکه هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، گفت: در حوزه عملیات، راهبرد عملیاتی ما مدیریت جهادی و تعامل و هم افزایی است.
کد خبر: ۵۶۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ - 25January 2023

هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست صمیمانه فرماندهان، رؤسا و مدیران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با سردار رادان، فرمانده انتظامی کل کشور با تبریک انتخاب هوشمندانه و دقیق سردار رادان از سوی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: سردار رادان از مقبولیت و محبوبیت و همچنین از اقتدار و توانمندی بسیار بالایی برخوردار است و از جنس فراجا است که عمری را با تلاش و سربلندی در این سازمان سپری کرده و درک و شناخت عمیق و کاملی از این مجموعه دارد.

سردار رحیمی همچنین عنوان کرد: یاد و خاطره و زحمات و تلاش‌ها و مجاهدت‌های سردار اشتری عزیز را که هشت سال زحمت کشید و صادقانه آنچه در توان داشت گذاشت را گرامی می‌داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ما با تمام توان و قدرت و اعتقاد و انگیزه در کنار شما هستیم تا بتوانیم منشوری که شما تعریف کرده اید را با راهبری مقتدرانه جنابعالی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت بالای پایتخت، گفت: تلاش کرده ایم مجموعه انتظامی فعال، پویا و نمونه‌ای را در تهران بزرگ ایجاد کنیم.

سردار رحیمی افزود: اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا و تدابیر فرماندهی فراجا از راهبرد‌های اساسی ما است و امسال محور توجه به سرمایه‌های سازمانی و جامعه محوری و مردم مدار و تعامل و هم افزایی با نهاد‌ها و سرمایه‌های مردمی، از جمله راهبرد‌های اساسی ما است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدف ما استقرار نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت است، خاطرنشان کرد: در حوزه عملیات، راهبرد عملیاتی ما مدیریت جهادی و تعامل و هم افزایی است و استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها و تقدم اقدام افندی بر انفعالی است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری به دنبال از بین بردن و حذف بستر‌ها و عوامل جرم زا و تمرکز بر کشف جرم و دستگیری مجرم و کاهش حداکثری فاصله بین وقوع و کشف جرم هستیم، بیان عنوان کرد: در حوزه اجتماعی به دنبال تقدم اقدامات ایجابی بر حوزه سلبی و برقراری ارتباط سازنده و منطقی با تمام لایه‌های جامعه و بهره گیری از ظرفیت سرمایه‌های اجتماعی در راستای اهداف فراجا هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه با تشریح طرح‌های رعد، کاشف، ظفر، اقتدار و… این فرماندهی، عنوان کرد: با اجرای مستمر طرح‌های بزرگ در تهران بزرگ در اقدامی ضربتی و آفندی تلاش کرده ایم که ابتکار عمل را از مجرمان سلب کنیم تا مجرمان هیچ گاه احساس امنیت و آرامش خاطر نداشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها