اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها در «بیرجند» برگزار شد

اجتماع یک هزار نفری دهه هشتادی‌ها با عنوان «شور مسلمانی، نسل سلیمانی» همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برای ابراز همبستگی نوجوانان و ارادت به وطن و شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۹۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 06October 2022

اجتماع دهه هشتادی‌ها در «بیرجند» برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، اجتماع یک هزار نفری دهه هشتادی‌ها امروز (پنجشنبه) با عنوان «شور مسلمانی، نسل سلیمانی» همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برای ابراز همبستگی نوجوانان و ارادت به وطن و شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برگزار شد.

در این همایش «طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار و شهردار بیرجند، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و فرهنگیان حضور داشتند و سرود «سلام فرمانده» نیز اجرا شد.

اجرای سرود «شور مسلمانی و نسل سلیمانی» که ویژه این مراسم تهیه شده به صورت گروهی توسط جوانان دهه هشتادی اجرا شد و همچنین اجرای نوجوانان و جوانان ورزشکار هیئت ووشو، ژیمناستیک و ورزش باستانی از دیگر برنامه‌های اجتماع دهه هشتادی‌ها در بیرجند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار