فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

نیروهای مسلح مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال می‌کنند

«غلامعلیان» با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال خواهند کرد، گفت: اقدامات فراجا مورد تایید تمام نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۴۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 06October 2022

نیروهای مسلح مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال می‌کنند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرتیپ دوم ستاد «امیر غلامعلیان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در دیدار با فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تبریک هفته فراجا نقش این سازمان در استقرار امنیت پایدار در کشور را پر رنگ دانست و اظهار داشت: سهم فراجا در تامین امنیت موجود کشور در بالاترین سطح قرار دارد.

وی جانفشانی فراجا در داخل شهرها و در مرزها به ویژه در مرزهای سیستان و بلوچستان را قابل تقدیر دانست و افزود: در اتفاقات اخیر، کنترل اغتشاشات و مظلومیت فراجا به عینه ثابت شد و نشان دادند در عین مظلومیت نیرویی مقتدر و پا در رکاب هستند و علیرغم حرمت شکنی‌های انجام شده دیدیم که فراجا با سعه صدر و جانفشانی، خود را وقف نظام و امنیت را حاکم کرد.

‌غلامعلیان با تاکید بر اینکه مسیر امنیت و اقتدار نظام را دنبال خواهیم کرد، افزود: قطعا در کنار فرجا هستیم و اقدامات فراجا مورد تایید تمام نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: ارتش، سپاه و فراجا به عنوان بازوان ولایت یک پازل امنیتی را در کشور شکل داده‌اند و ارتش تا سر حد توان در کنار کارکنان مقتدر انتظامی است.

سردار «عبدالرضا ناظری» فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار با تقدیر از دلاور مردان ارتش در عرصه‌های مختلف، ابراز داشت: امنیت و آرامشی که امروز در دیار سردار سلیمانی حاکم است نتیجه اقدامات نیروهای مسلح است.

وی حمایت مردم در اتفاقات اخیر کشور از نیروهای نظامی و برائت از معاندین را نشان از آگاهی آن‌ها دانست و گفت: حضور مردم، دشمن را ناکام گذاشت. آبروی امروز ما نتیجه همدلی، همراهی و همگامی است. در سخت‌ترین لحظاتی که ناجا مورد هجمه قرار گرفت مردم و سایر نیروهای مسلح پشتوانه ما بودند و امیدواریم ما نیز در فراجا خدمتگزار خوبی برای مردم در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها