رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان:

طرح پایش سلامت با هدف ارائه‌ خدمات‌ درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد

رحمانی گفت: طرح پایش سلامت با هدف ارائه‌ خدمات‌ درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اولویت مادران شهدا و بیماران ایثارگر در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
کد خبر: ۵۴۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ - 06October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه بررسی وضعیت پایش سلامت والدین شهدا با حضور «سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، «حسین پژم» و «امین فخاری» از پزشکان پایش سلامت تاکستان، آبگرم و آوج ظهر امروز (پنجشنبه) برگزار شد.

در این جلسه، رحمانی ضمن تشکر از زحمات پزشکان پایش سلامت تاکستان اظهار داشت: طرح پایش سلامت با هدف ارائه‌ خدمات‌ درمانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اولویت مادران شهدا و بیماران ایثارگر در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی افزود: طرح فوق با هدف حفظ و ارتقای سلامت، تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامتی و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران اجرا می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در این طرح، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان به همراه پزشکان پایش سلامت به منزل جامعه هدف این نهاد می‌روند و اقدامات لازم را نسبت به پایش سلامت این عزیزان انجام می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان افزود: یکصد و 70 والدین شهدای تاکستان با هدف حفظ و ارتقای سلامت، طی سال جاری پایش سلامت شدند و دیگر ایثارگران نیز به مرور زمان پایش سلامت خواهند شد.

وی بیان کرد: باید پایش سلامت والدین شهدا که در روستاهای دوردست و یا صعب‌العبور هستند قبل از شروع فصل سرما و بارش برف و باران انجام شود تا مشکلی در این پایش به وجود نیاید.

در ادامه این جلسه، فخاری گفت: از اینکه به عنوان پایش سلامت والدین شهدا انتخاب شدم، افتخار می‌کنم زیرا این عزیزان بهترین بندگان خداوند هستند و دیدار با آنها برای ما روحیه‌بخش است.

همچنین پژم بیان کرد: از همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان در پایش سلامت والدین شهدا قدردانی می‌کنم و امیدوارم این پایش طبق زمان‌بندی تعریف شده طی سال جاری به اتمام برسد.

وی افزود: پایش سلامت والدین شهدا بستری شده تا با این عزیزان دیدار داشته باشیم و از برکات معنوی آنها برخوردار شویم و همین برای ما توفیق بزرگی است.

در جلسه فوق، پزشکان پایش سلامت در انجام پایش سلامت والدین شهدا که در روستاهای صعب‌العبور هستند، قبل از شروع فصل سرما، قول مساعدت دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار