بیانیه خانه مطبوعات قم به مناسبت شهادت بسیجی مدافع امنیت؛

آتش هنجارشکنی اغتشاشگران توسط منافقین شعله‌ور شده است

خانه مطبوعات قم در بیانیه‌ای به مناسبت شهادت «مهدی زاهدلویی» عنوان کرد: آتش خشم اغتشاشگران توسط منافقین و عوامل بیگانه شعله‌ور شده و هدفشان ضربه زدن به ریشه‌های اصیل نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۴۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ - 06October 2022

آتش ناهنجاری اغتشاشگران توسط منافقین شعله ور شده استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، خانه مطبوعات قم به مناسبت شهادت طلبه بسیجی شهید مهدی زاهدلویی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

خبر شهادت شهید والا مقام، شهید مهدی زاهد لویی، جوان مومن و انقلابی شهرمان به دست اغتشاشگران، جامعه خبری و رسانه‌ای استان قم را متاثر نمود.

بی شک سلاحی که سینه شهید زاهدلوئی را نشانه رفت، در دست کسانی بود که آتش خشم شان توسط منافقین و عوامل بیگانه شعله‌ور شده و هدفشان ضربه زدن به ریشه‌های اصیل این نظام اسلامی است.

شهید زاهدلویی بسیجی جوانی بود که ثابت کرد میدان خدمت فرهنگی و امنیتی برای بسیجیان تفاوتی ندارد و هر زمان که مردم نیازی به حضورشان داشته باشند، جان برکف و ایثارگرانه در میدان عمل حضور دارند.

خانه مطبوعات قم به نمایندگی از اهالی رسانه استان، ضمن تبریک و تسلیت شهادت طلبه بسیجی، شهید زاهدلویی محضر مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف و قدرشناس استان قم و خانواده معزز این شهید، این اقدام کوردلانه را محکوم می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار