فرمانده سپاه کربلا:

امروز سواد رسانه‌ای از ضروریات هر خانواده است

سردار «مسلمی» گفت: امروز دانستن سواد رسانه‌ای از ضروریات هر خانواده است و باید رژیم مصرف برای خانواده‌ها بازگو شود تا بتوانند فضا را مدیریت کنند.
کد خبر: ۵۴۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ - 06October 2022

امروز دانستن سواد رسانه‌ای از ضروریات هر خانواده استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در آئین افتتاحیه همایش دوره توانمندسازی فعالان فضای مجازی استان مازندران که به همت سازمان فضای مجازی بسیج مازندران با حضور اساتید و نخبگان این عرصه به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد، اظهار داشت: امروز متاسفانه شاهد جنگ جهانی رسانه‌ای دشمن در این فضا بر علیه ایران اسلامی هستیم.

وی افزود: فعالان متعهد و دغدغه‌مند فضای مجازی باید حواسشان به تغییرات فضای مجازی باشد تا واقعیت را به درستی اطلاع‌رسانی کنند.

سردار مسلمی ادامه داد: متخصصان فضای مجازی امروز چشمان و گوش‌های ما مدیران و مسئولین در این فضا هستند و هدایت و تولید و محتوای شما باید به گونه‌ای باشد که ما بتوانیم در فضای حقیقی برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات امروز در بین جوانان و نوجوانان کشور حاصل انفعال ما طی ۲ سال اخیر به سبب شیوع کرونا در فضای مجازی است که دشمن با مهندسی افکار به خوبی در این زمینه کار کرد، اما ما از آن غافل ماندیم.

فرمانده سپاه کربلا گفت: تنها راه موفقیت و خروج از مشکلات امروز کار کردن به‌صورت تخصصی در حوزه فضای مجازی است که این فضا باید در فضای حقیقی بروز کند.

سردار مسلمی بیان کرد: تولید محتوا در فضای مجازی امروز باید براساس سنین مختلف آماده شود تا تاثیرگذاری بیشتری را شاهد باشیم.

وی اظهار داشت: امروز دانستن سواد رسانه‌ای از ضروریات هر خانواده است، اما رژیم مصرف چقدر برای خانواده‌ها بازگو شده که بتوانند فضا را مدیریت کنند.

فرمانده سپاه کربلا افزود: هدفمند کار کردن دشمن امروز مشخص شده است نشان آن از بین بردن نقش مادر در خانواده بود؛ بعضی از مادران امروز نقش و رسالت خود را نمی‌دانند.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: در کشور‌های مدعی دموکراسی، دیگر آزادی مطلق وجود ندارد و محدودیت برای آن تعریف شده تا طبق قوانین حاکمیتی آن کشور عمل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها