نماینده ولی فقیه در گیلان:

تبیین چهره به چهره از روش‌های مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن است

آیت الله «فلاحتی» تبیین چهره به چهره را یکی از روش‌های مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: صدا و سیما دانشگاه است و باید از ظرفیت شخصیت‌های فکری و فرهنگی که دلسوز نظام هستند برای تبلیغ چهره به چهره استفاده کند.
کد خبر: ۵۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶ - 06October 2022

تبلیغ چهره به چهره از روش‌های مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره حوادث اخیر و تبیین خط مشی ها، اظهار داشت: رهبری همواره مسائل را مدیریت و تمشیت می‌کنند و سخنان ایشان مانند آبی بر آتش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را عالی، آرام، متین و مستدل دانست و افزود: باید در راستای تفصیل ایشان به تبیین مسائل بپردازیم.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله اخیر بر سر حجاب و بی حجابی نیست، تصریح کرد: دشمن اصلی ما آمریکای امپریالیست و صهیونیسم غاصب است و لذا امت اسلام باید برای کاستن این قدرت‌های پوشالی تلاش کنند.

آیت الله فلاحتی استکبار را دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: اگرچه دشمن اصلی نظام اسلامی استکبار است، اما آنان در کشور ما ویروس ناامنی را پراکنده می‌کنند و لذا باید با این ویروس مبارزه کنیم؛ البته عده‌ای از سوی احساسات و هیجانات که نیاز است تنبیه شوند، اما عده‌ای دیگر ضد انقلاب و وابسته به سلطنت طلب‌ها و منافقین و بهائیت و شکست خوردگان نظام هستند که باید شناسایی شوند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر شاهد حضور نیرو‌های غیر بومی در آشوب‌ها و اغتشاشات بودیم که نشان دهنده همکاری عده‌ای با دشمن هستیم، تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی به هنجارشکنان اجازه تحرک نمی‌دهد، زیرا تجربه جنگ هشت ساله نظامی و توطئه ۴۳ ساله اقتصادی و چندین فتنه سیاسی و جنگ‌های داخلی منافقین و گروهک‌های تروریسی را داریم و از همه این حوادث پیروز و سربلند بیرون آمدیم.

امام جمعه رشت با اشاره به شهادت ۱۷ هزار ایرانی به دست منافقین، متذکر شد: جمهوری اسلامی در عملیات مرصاد منافقین را آواره و سرنگون کرد و اکنون نیز از دستگاه قضا می‌خواهیم به تناسب حوادث اخیر با افراد هنجارشکن برخورد کند.

وی از دستگاه‌ها خواست در حوزه عفاف و حجاب عملیاتی‌تر باشند و تصریح کرد: چهار نهاد آموزش و پرورش و دانشگاه و گردشگری و ورزشی ویژگی‌های منحصر به فرد دارد و در حوزه عفاف و حجاب باید ورود تبیینی و تبلیغی داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر لزوم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، خاطرنشان کرد: اگرچه مردم تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار می‌گیرند، اما جمعیت عمده جامعه به رسانه‌های بیگانه باور ندارند و به رسانه‌های داخلی اعتماد می‌کنند و لذا باید ظرفیت سواد رسانه‌ای جامعه را بالا ببریم.

وی تبلیغ چهره به چهره را یکی از روش‌های مقابله با جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن دانست و از افراد و شخصیت‌های اثرگذار به ویژه معلمان و اساتید خواست به حوزه سواد رسانه‌ای ورود کنند و متذکر شد: صدا و سیما دانشگاه است و باید از ظرفیت شخصیت‌های فکری و فرهنگی که دلسوز نظام هستند برای تبلیغ چهره به چهره استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، اجرای احکام الهی را وظیفه مسلمانان و جامعه اسلامی دانست و افزود: تبلیغ چهره به چهره سبک زندگی اسلامی می‌تواند همه توطئه‌های فضای مجازی را خنثی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها