فرمانده انتظامی استان کرمان:

برای ایجاد امنیت همواره آماده هستیم

«ناظری» گفت: آماده‌ایم بستر امن و آرامی را مانند سال گذشته برای ارائه خدمت و عملکرد سازمانی همه دستگاه‌ها در سطح استان فراهم کنیم و در ماموریت همه نهادها حضور داریم.
کد خبر: ۵۴۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ - 08October 2022

پلیس در اغتشاشات جانانه در میدان ایستاد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان به مناسبت هفته فراجا با بیان اینکه شعار امسال هفته فراجا «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» نامگذاری شده است، اظهار داشت: پلیس در اقصی نقاط استان کرمان در تامین نظم و امنیت و خدمت رسانی به مردم به تاسی از شهداء و همرزمان شهیدشان جانفشانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته انتظامی، سالی پر فراز و نشیب در اجرای ماموریت‌های انتظامی بود، عنوان کرد: پهنه ۱۸۳ هزار کیلومتری استان کرمان، در طول بیش از ۲۲۰۰ کیلومتر مرز مشترک با استان های همجوار و در شهرها، بیش از ۲۹ هزار کیلومتر محورهای استان کرمان، وانفسای کرونا صعود و نزول روند این بیماری؛ ماموریت های همکاران ما را پیچیده تر و سخت تر می کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح، در یک سال گذشته همرزمان عزیزی را تقدیم نظام اسلامی کردیم که شهیدان «مهدی توسنگ»، «علی برزگرپور»، «ناصر بشنام»، «نظام تاجیک»، «امیرحسین خدادادی» و آخرین شهید در مصاف با اخلالگران امنیت مردم «اسماعیل جلالی صدر» از جمله این عزیزان بودند.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در خدمات انتظامی، ترافیکی و برای حفظ امنیت و سلامت مردم جانفشانی کردند، افزود: در حوادث اخیر آنجایی که ضدانقلاب و معاندین به دستور استکبار جهانی و صهیونیست قصد اخلال در نظم، آرامش و امنیت جامعه را داشتند، پلیس ایستاد و در پهنه شهرهای استان کرمان با همکاری سپاه، بسیج و ارتش و سایر رده های امنیتی و قضائی با حضور مقتدرانه شورای تامین؛ کف خیابان ایستادیم و اجازه ندادیم به اموال، جان، حریم و ناموس مردم تعدی بشود و عده ای اغتشاش گر بخواهند آرامش مردم، کسب و کار و آموزش مردم و جوانان را به خطر بیندازند.

سردار ناظری خطاب به همکارانش گفت: شما دلاورانه ایستادید و از مردم دفاع کردید و مزد خود را در صحنه ها و راهپیمائی ها و حمایت های جانانه مردم و مسئولان به ویژه ائمه جمعه گرفتید و از عملکرد شما در کشور و استان تجلیل شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه اظهار کرد: آماده ایم بستر امن و آرامی را مانند سال گذشته برای ارائه خدمت و عملکرد سازمانی همه دستگاه ها در سطح استان فراهم کنیم و در ماموریت همه نهادها تکلیف و حضور داریم.

این مقام ارشد انتظامی در استان کرمان با تاکید بر اینکه در فعالیت های سیاسی، فرهنگی، آموزشی و اجتماعی و حوزه های خدمت به مردم آماده هستیم تا بستر امن و آرام را در سطح استان فراهم کنیم، اظهار کرد: آماده ایم با برخورد قاطعانه با کسانی که قصد اخلال در نظم، امنیت و آرامش مردم دارند و همچنین برای حفظ دستاوردها و ارزش های انقلاب جانفشانی و تکلیف خود را ادا کنیم.

سردارناظری ادامه داد: از همه سازمان ها می خواهیم در گام دوم انقلاب برای گره گشائی از کار مردم بصیر و قدرشناس و موقعیت شناس نقش آفرینی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خواستار همکاری مسئولان اجرایی برای مسائل معیشتی و مسکن همکاران انتظامی شد و خاطر نشان کرد: لازم است در شهرستان ها به زیرساخت های انتظامی و تامین مسکن همکاران ما توجه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار