فرمانده سپاه روح‌الله درگذشت پدر شهیدان ‌«آجرلو» را تسلیت گفت

سردار کریمی در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «سبزعلی و عباسعلی آجرلو» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۵۴۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱ - 08October 2022

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی درگذشت پدر شهیدان والامقام « سبزعلی و عباسعلی آجرلو » را تسلیت گفت.به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «سبزعلی و عباسعلی آجرلو» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

إنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

عروج بزرگ مرد مجاهد پرور مرحوم حاج «ولی‌الله آجرلو» پدر ارجمند شهیدان «‌سبزعلی و عباسعلی آجرلو» از شهدای والامقام عملیات مرصاد و مبارزه با منافقین کوردل موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش های آن عزیز در تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار که با مجاهدت و حماسه آفرینی‌های کم‌نظیر پرچم جهاد و شهادت در صراط مستقیم الهی و دفاع از انقلاب و میهن اسلامی را به ویژه در استان شهید‌پرور مرکزی به اهتزاز در آوردند، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای کشور در نیل به قله‌های رفیع عزت، عظمت و اقتدار خواهد بود.

فقدان آن انسان وارسته را به بیت معظم شهیدان آجرلو و آحاد مردم شریف و انقلابی اراک تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای مصیبت دیدگان مکرم صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می جویم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار