فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی:

فریب‌خوردگان وقایع اخیر قربانیان جنگ شناختی هستند

سردار «عبدی» گفت: فریب‌خوردگان اتفاقات اخیر قربانیان جنگ شناختی هستند که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن، ارزش‌ها و اعتقادات شریف و مقدس خود را فراموش کرده و دچار بی‌هویتی شده‌اند.
کد خبر: ۵۴۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 08October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی امروز (شنبه) در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان با وی به‌مناسبت هفته فراجا، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن پیوسته در مسیر پاک این انقلاب با روش‌های مختلف سنگ‌اندازی کرد اما به لطف خداوند و با تدابیر ناخدای انقلاب، این کشتی در دریای متلاطم به درستی هدایت شد و در مسیر پیشرفت گام برداشت.

وی با بیان اینکه بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب دست نوازشی بر سر همه نیروهای مسلح بود، گفت: ایشان به درستی دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در پشت پرده اتفاقات اخیر در وطن عزیزمان اعلام داشتند.

سردار «عبدی» تاکید کرد: دشمن امروز راهبرد جدیدی به کار گرفته که عبارت است از تحریم ظالمانه و عملیات روانی و جنگ ترکیبی؛ هدف این راهبرد ایجاد شکاف میان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشورمان است که به لطف خدا امروز شاهد شکست دشمن در این میدان نیز هستیم. 

وی ادامه داد: فریب‌خوردگان اتفاقات اخیر قربانیان جنگ شناختی هستند که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن، ارزش‌ها و اعتقادات شریف و مقدس خود را فراموش کرده و دچار بی‌هویتی شده‌اند اما با این وجود، در این عرصه ما تلاشگران شریفی داریم که با تمام توان گام در میدان گذاشته‌اند و به نبرد با دشمن مکار می‌پردازند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با وجود ظلم‌های صورت‌گرفته علیه مجموعه فراجا، این نیرو در وقایع اخیر صبر حداکثری همراه با طمانینه و تدبیر را در سرلوحه اقدامات خود قرار داد و با تلاش و فداکاری‌های انجام‌شده، امروز امنیت در سطح استان به صورت کامل برقرار است.

سردار «عبدی» افزود: لازم می‌دانم از بسیجیان فداکار استان که در این اتفاقات حامی و یاری‌کننده مجموعه فراجا بودند، تقدیر و تشکر کنم. همچنین ازحمایت‌ها و پشتیبانی‌های برادران عزیز ارتشی و سپاهی که در این روزها حامی دلسوزی برای فراجا بودند، قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار