مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دانش‌آموزان باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار باشند

«حجر گشت» گفت: دشمن امروز با استفاده از فرصت فضای مجازی و با هجمه‌های فرهنگی، جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده ‌که باید دانش‌آموزان ما بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند.
کد خبر: ۵۴۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ - 09October 2022

دانش آموزان باید بیش از هر زمان دیگر هوشیار باشند

«علی حجر گشت» مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌، با اشاره به توطئه دشمنان اظهار داشت: دشمن بیش از هر زمان دیگر سعی در ایجاد فتنه و توطئه در میان ملت ایران به خصوص جوانان و نوجوان دارد از این رو دانش آموزان و دانشجویان ما باید با بصیرت این فتنه‌ها و توطئه‌ها را بشناسند و با هوشیاری آن را خنثی کنند.

حجر گشت افزود: مدت زیادی دانش‌آموزان به دور از مدرسه و با فضای مجازی انس گرفته بودند و فضای مجازی جولانگاهی شده بود برای پیشبرد اهداف شوم دشمن؛ بنابراین معلمان باید با صبر و بردباری دوستی دانش‌آموزان با مدرسه و اولیای مدرسه را بار دیگر پر رنگ کنند.

وی عنوان کرد: ما نگران آینده‌سازان کشورمان هستیم و از خانواده‌ها خواستاریم تا بیشتر از فرزندان خود به خصوص در فضای مجازی مراقبت کنند و آنها را به حال خود رها نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص حوادث اخیر تصریح کرد: دانش آموزان باید بدانند که دشمن برای آنها چه تله‌هایی پهن کرده است و امنیت جامعه ما مرهون زحمات شبانه‌روزی فراجا است و باید این را قدر بدانند؛ چرا که فراجا در کنار مردم است نه در مقابل مردم، و این فتنه‌ای بود که دشمن برنامه‌ریزی کرد تا به اهداف شوم خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هراس دارد و فکر ضربه زدن به پایه‌های این نظام است بنابریان باید حماسه آفرینی مردم ایران در دوران دفاع مقدس و شهید سردار سلیمانی را به یاد آوریم که چگونه از این کشور محافظت کردند و امروز وظیفه ما است که در پشت سنگرهای فرهنگی نگذاریم که آینده‌سازان ما مورد هجمه‌های دشمنان قرار گیرند و آسیب ببینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار