وصیت‌نامه شهید «قربان‌علی صادقیان»:

از روحانیت متعهد و مسئول جدا نشوید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «قربان‌علی صادقیان» آمده است: تقاضای من از ملت این است که از روحانیت متعهد و مسئول جدا نشوند.
کد خبر: ۵۴۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ - 09October 2022

از روحانیت متعهد و مسئول جدا نشویدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«قربان‌علی صادقیان» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «تنکابن» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«قربان‌علی صادقیان» فرزند «علی اعظیم» دوم اردیبهشت ۱۳۴۱ در تنکابن به دنیا آمد و در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۶۲ در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

همیشه در صحنه باشید تا توطئه‌گران آرزوی خود را به گور ببرند. تقاضای من از ملت این است که از روحانیت متعهد و مسئول جدا نشوند.

 پروردگارا! لحظه مرگ مرا لحظه شهادت من قرار بده و مرا در رختخواب نمیران. پروردگارا! مرا و قلب مرا به نور خود روشن بفرما تا با یک فکر و قلب خالص برای رسیدن به تو و برای ادای احترام به درگاه مقدس تو شایستگی داشته باشم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار