قالیباف در صحن علنی مجلس:

وحدت شیعه و سنی ایران را در همه عرصه‌ها همانند دفاع مقدس قوی کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت‌های همه جانبه و دوشادوش بین تشیع و اهل سنت است که در همه عرصه‌های خدمت به ایران و انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و چه حوادث داخلی در کنار هم توانستند هر روز ایران را قوی کنند.
کد خبر: ۵۴۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵ - 09October 2022

وحدت شیعه و سنی ایران را در همه عرصه همانند دفاع مقدس قوی کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (۱۷ مهر) مجلس در نطق پیش از دستور خود ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، اظهار داشت: آغاز هفته وحدت را گرامی می‌دارم و این هفته را به همه برادران اهل سنت تبریک عرض می‌کنم.

قالیباف افزود: هفته وحدت نمادی از تبلور عینی همدلی و حرکت‌های همه جانبه و دوشادوش بین تشیع و اهل سنت است که در همه عرصه‌های خدمت به ایران و انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس و چه حوادث داخلی در کنار هم توانستند هر روز ایران را قوی کنند.

رئیس مجلس با تاکید بر اینکه رمز پیروزی ما همین وحدت و یکپارچگی فرق مختلف در ایران عزیز است، تصریح کرد: آن‌هایی که به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند که می‌خواهند مسلمانان را به جان هم بیاندازید و آب در آسیاب رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌ریزند.

قالیباف بیان داشت: امروز وحدت مسلمان از آموزه‌های اساسی قرآن کریم است و ما در سایه نبی مکرم اسلام و قرآن کریم از همه دشمنان دین خدا و رسول خدا برائت می‌جوییم.

وی همچنین ضمن تبریک روز نیروی انتظامی گفت: این روز را به همه خدمت‌گذاران این ارگان تبریک و تهنیت می‌گویم که در تامین امنیت و در رسیدگی به امورات کشور در همه شئونات زندگی مردم تاثیر گذار هستند.

رئیس مجلس در پایان روز ملی عشایر را تبریک گفت و عنوان کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس درخشیدند و شهدای بزرگی را هدیه کردند؛ این عشایر امروز در اقتصاد مقاومتی هم نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار