مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

بهترین الگوی جامعه برای توسعه ایثار اجتماعی شهدا، جانبازان و آزادگان هستند

کهن‌سال گفت: بهترین الگوی جامعه ما برای توسعه ایثار اجتماعی شهدا، جانبازان و آزادگان هستند و ما می‌توانیم با بهره‌گیری از این الگو، جامعه‌ای سالم داشته باشیم.
کد خبر: ۵۴۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ - 09October 2022

بهترین الگوی جامعه برای توسعه ایثار اجتماعی شهدا، جانبازان و آزادگان هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید کهن‌سال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به منظور دیدار با جامعه معزز ایثارگری، در شهرستان قائمشهر با مادر صبور شهید گرانقدر «محمدقلی آقاجانی»، جانبازان سرافراز «امیرحسین قنبری»، «محمد انتظاریان»، «زیار احمدی» و در ساری با جانباز «آدینه عمرانی» دیدار و ضمن تکریم و احوالپرسی، دغدغه‌های آنان را در بخش‌های درمانی، اشتغال فرزندان، حق پرستاری و ... مورد پیگیری قرار داد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اسوه‌های بی‌بدیل تاریخ محسوب می‌شوند اظهار داشت: عزت و کرامتی که امروز ایثارگران عزیز در جامعه از آن برخوردار هستند بیانگر بزرگی، متانت و منزلت والای اجتماعی این قشر معزز است.

کهن‌سال با بیان اینکه ایثار اجتماعی در جامعه ما باید پررنگ شود، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت هویت دینی و ملی ما را تشکیل می‌دهد، هر قدر عمق و غنای این فرهنگ منتج به فهم مشترک با جامعه ایثارگری شود گفتمان ایثارگری شکل بهتری خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه ترویج و تقویت فرهنگ تکریم از ایثارگران می‌تواند سرمایه‌های اجتماعی را افزایش دهد، افزود: بهترین الگوی جامعه ما برای توسعه ایثار اجتماعی شهدا، جانبازان و آزادگان هستند، ما می‌توانیم با بهره‌گیری از این الگو، جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: حضور در بیت ایثارگران عزیز و دیدار با آنان موجب خشنودی و خوشحالی این خانواده‌ها می‌شود، این امر به منزله ارزش‌گذاری، قدرشناسی و احترام به این عزیزان به‌ویژه الگوبرداری از سبک و سیره شهدا است.

کهن‌سال اضافه کرد: هر قدر ارتباط خود را با جامعه معزز ایثارگری بیشتر تقویت کنیم در جهت درک مسائل و احصای مشکلات آنان موفق‌تر عمل خواهیم کرد، جامعه بزرگ ایثارگری میراث‌دار ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در دستور کار این بنیاد بوده است، همچنین این دیدار‌ها توسط روسای بنیاد‌ها به صورت هفتگی در سطح استان صورت می‌گیرد، هدف بنیاد مازندران پاسخگویی در جهت رفع مشکلات این عزیزان در درون و خارج بنیاد است.

گفتنی است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مدافع امنیت سردار شهید سیدرضا هاشمی در روستای تاکام ساری و تشییع پیکر جانباز ۵۵ درصد و آزاده ۱۰ سال اسارت «روح‌الله قلندری» در بهشهر شرکت کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار