بررسی پرونده ۲۶۰ متقاضی در کمیسیون تلفیقی تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از بررسی پرونده ۲۶۰ متقاضی در کمیسیون تلفیقی تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ - 06November 2022

بررسی پرونده ۲۶۰ متقاضی در کمیسیون تلفیقی تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری گیلانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمدرضا داوطلب» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ آبان ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه این کمیسیون باحضور تیمی ۱۰ نفره از پزشکان متخصص اعزامی از بنیاد مرکز برگزار شد، اظهار داشت: کمیسیون تلفیقی تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری استان گیلان با حضور متخصصین اعصاب و روان، ارتوپد، چشم، پوست، داخلی، گوش و حلق و بینی و جراح عمومی و اعصاب انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزاری کمیسیون‌های پزشکی را بخشی از تلاش‌های بنیاد در راستای حقوق ایثارگران عنوان و تصریح کرد: پرونده ۲۶۰ نفر از متقاضیان طی این دو روز مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

داوطلب در ادامه ضمن قدردانی از همکاری تیم اعزامی کمیسیون پزشکی، افزود: تسهیل روند خدمت رسانی در کنار حفظ شأن و احترام مراجعین از اولویت‌های اصلی در برگزاری این کمیسیون بوده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار