رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی:

دستگاه قضا حامی فراجا است

حجت‌الاسلام «موحدی‌راد» گفت: دستگاه قضایی در مسیر سیاست‌های تحولی و عدالت‌خواهانه خود حامی سازمان انتظامی خواهد بود.
کد خبر: ۵۴۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 09October 2022

دستگاه قضا حامی فراجا است/ شکست پروژه اغتشاشات با خویشتن‌داری توأم با اقتدار فراجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و اعضای شورای قضائی استان با فرماندهی انتظامی استان به مناسبت هفته فراجا دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام «علی موحدی‌راد» رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته فراجا و قدردانی از زحمات خادمان مردم در این عرصه، اظهار داشت: دستگاه قضایی در گام دوم انقلاب اسلامی و در مسیر سیاست‌های تحولی و عدالت‌خواهانه خود، نیروی انتظامی قانونمند و اخلاق‌مدار، شجاع و مقتدر، پاسخگو و هماهنگ انقلابی و جهادی که در طراز نظام اسلامی بدرخشد را متناسب اهداف و مأموریت‌های بزرگ خود قلمداد نموده و حامی آن خواهد بود.

وی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در حادثه اخیر نیروی انتظامی مورد ظلم واقع شد، همه ما دیدیم پلیس با خویشتن‌داری و جایی که احساس شد موضوع اعتراض نیست بلکه تخریب و تحریق و غارت امول مردم و آسیب با امنیت جامعه است با اقتدار وارد شد.

سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در این دیدار، بیان داشت: پلیس انتظامی استان همیشه آماده است و با جان دل در حفظ آرامش و امنیت مردم نهایت سعی و تلاش خودش را می‌کند و چه بسا جانش را نیز در این راه از دست بدهد.

وی افزود: در  حوادث اخیر، نهایت آرامش و احترام و همراهی با مردم را داشته و داریم و حافظ جان و مالشان بوده و هستیم و همچنین در مقابل کسانی که به نوعی می‌خواهند نظم و امنیت جامعه را به هم بزنند و یا با جان و مال مردم بازی کنند با جدیت و قاطعیت برخورد کرده و طبق قانون و بدون هیچ‌گونه مماشات و اغماض با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

در پایان این دیدار هم دستگاه قضایی و هم فرماندهی انتظامی استان تأکید کردند؛ مردم ما راهشان را از کسانی که می‌خواهند نظم جامعه را به هم بزنند و موجب سلب آسایش مردم شوند و یا به نوعی می‌خواهند علیه نظام اقدامی انجام دهند جدا کنند و همواره مراقبت لازم از فرزندانشان داشته باشند تا گول شیطنت‌ها و وسوسه‌های این شیطان صفتان و دشمنان قسم خورده نظام را نخورند تا خدایی نکرده اتفاقی ناگوار و غیرقابل جبران برایشان رخ ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار