مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

اصحاب فرهنگ و هنر مازندران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

«جوادی» گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مازندران بصیر و فرهیخته هستند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.
کد خبر: ۵۴۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ - 09October 2022

اصحاب فرهنگ و هنر مازندران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در نشست خبری با محوریت جشنواره کاتی که در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد با اشاره به نامگذاری ۱۴ آبان به روز مازندران در تقویم رسمی جمهوری اسلامی، اظهار داشت: همچنین ستاد بزرگداشت روز مازندران در استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اقدامات شاخص دستگاه فرهنگ و هنر استان در چند ماه اخیر افزود: برگزاری جشنواره رسانه‌های شمال کشور به میزبانی محمودآباد، تشکیل شورای جامع فرهنگ، هنر و رسانه در ۲۲شهرستان و افتتاح تالار مرکزی ساری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله برنامه‌هاست.

جوادی از آغاز بکار رسمی تالار  مرکزی ساری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: تلاش داریم جشن روز مازندران در این مکان برگزار شد.

وی همچنین از تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد و با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی استان نیز با ریاست نماینده ولی فقیه در مازندران مستمر برگزار می‌شود، به همایش استانی تجلیل از خبرنگار در چالوس اشاره کرد و گفت: همایش نیما و رونمایی از خودروی «ری‌را»، پیش همایش کنگره ملی آیت الله محمد کوهستانی و اشکواره فرهنگی هنری حسینی از دیگر برنامه‌ها بوده است.

این مسئول با بیان اینکه برگزاری جشنواره کاتی در کشور بی‌نظیر است، اذعان داشت: تلاش داریم ظرفیت‌های نهفته استان و مازندرانی‌های مقیم خارج استان در قالب این جشنواره شکوفا شود.

این مسئول با بیان اینکه برای هر شهرستان در سایت کاتی یک فضای مجزا دیده شده و هر متقاضی آثار خود را در این سایت بارگذاری می‌کند، تصریح کرد: آثار ارسالی بعد از داوری اولیه شهرستانی به مرحله استانی راه می‌یابد، و آثار برتر استان در ساری به نمایش و داوری گذاشته خواهد شد.

جوادی با عنوان اینکه این جشنواره یک بازه زمانی ۵-۶ماهه خواهد داشت، از بازنشر آثار برتر در رسانه ملی خبر داد و اظهار داشت: پیگیر برون سپاری این جشنواره به بخش خصوصی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از آغاز بکار رسمی این جشنواره از امروز  هفدهم مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا ۴۰ روز آینده فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه‌ این جشنواره در سایت کاتی ارسال کنند.

جوادی همچنین به اغتشاشات اخیر کشور اشاره و بیان کرد: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان مازندران بصیر و فرهیخته هستند و صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها