معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

ارتش تا آخرین نفس از آرمان‌های امام (ره) و شهدا حراست می‌کند

امیر سرتیپ فلاح گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفس از آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر حراست می‌کند و مانع هرگونه خدشه‌ای به امنیت مردم ایران اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 09October 2022

امیر سرتیپ فلاحبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه مشترک عهد سربازی که در میدان صبحگاه ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل در آموزه‌های مکتب شیعه مفهوم مهدویت است، اظهار داشت: با وجود توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی با استفاده از مفهوم مکتب شیعه، جامعه را آماده ظهور کرده است.

امیر فلاح با تأکید بر اثرگذاری مفهوم انتظار در جامعه اسلامی به ویژه در جوانان گفت: انقلاب اسلامی، نقش اساسی در آماده‌سازی جوانان برای ظهور داشته و موجب حرکت، پویایی و آماده‌سازی جامعه در جهت ساخت جامعه اسلامی و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) شده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به بازدارندگی دفاعی رسیده است تاکید کرد: امروز توطئه‌های دشمنان در مقابل اقتدار ملت بزرگ ایران شکست خورده و به همین جهت، دشمن به جنگ ترکیبی روی آورده تا با ناامیدسازی جوانان از انقلاب اسلامی، به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

امیر فلاح در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این که دشمنان ایران اسلامی، امنیت کشور را نشانه گرفته‌اند، افزود: دشمنان درصدد پیدا کردن رخنه‌ای برای نفوذ به کشور هستند و امنیت کشور را نشانه گرفته‌اند، گفت: ملت ایران در مقابل این توطئه‌ها هوشیار هستند و با همراهی نیرو‌های مسلح، اجازه چنین تعرضی را به خاک کشور نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) هستیم، عنوان کرد: دهه‌های آینده، فرصتی برای جوانان برای دستیابی به این آرمان‌های انقلاب است.

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا در پایان با اشاره به این که امیدواریم توفیق سربازی حضرت ولی عصر (عج) را در راستای تأمین امنیت کشور داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران تا آخرین نفس از آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر حراست می‌کند و مانع هرگونه خدشه‌ای به امنیت مردم ایران اسلامی می‌شود.

اجرای سرود عهد سربازی، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و سربازان نمونه ستاد نیروی زمینی ارتش از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها