مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تأکید کرد؛

لزوم تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی به جوانان و جامعه

سردار «ملکی» گفت: مسئولین و بویژه آموزش و پرورش وظیفه روشنگری و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جوانان و جامعه دارند.
کد خبر: ۵۴۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ - 10October 2022

مسئولین ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جامعه تبیین کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در همایش تجلیل از ایثارگران تأمین اجتماعی استان با گرامیداشت هفته فراجا و تبریک هفته وحدت اظهار داشت: ایثارگران درس معرفت، عشق و ایثارگری را در هشت سال دفاع مقدس آموختند و به نسل امروز می‌آموزند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به پیروزی باید قدرت خودشناسی و دشمن شناسی را تقویت کنیم، افزود: دشمن در نبرد حق و باطل در حوزه‌های مختلف جنگ نرم و نیمه سخت و سخت با نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه می‌کند که بالاتر از همه آن‌ها جنگ تحمیلی بود.

سردار ملکی با بیان اینکه دشمن نمی‌دانست ملت ایران عاشق اسلام هستند و دنبال ایجاد عدالت و قسط هستند و ما از ارزش‌های اسلام دفاع کردیم، گفت: بزرگترین واکنش دشمن این نبرد نظامی بود و ادامه خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه جنگ با جمهوری اسلامی از ۲۳ بهمن ۵۷ شروع شده است، ادامه داد: از همان موقع در کردستان به کلانتری‌ها و ژاندارمری‌ها حمله کردند و اوج حملاتشان حمله به پادگان مهاباد بود.

سردار ملکی با اشاره به فعالیت گروهک‌های دموکرات، کومله، رزگاری و خبات، بیان کرد: ۲۱ گروه در کردستان بر علیه جمهوری اسلامی فعالیت‌های نظامی، سیاسی و تبلیغی داشتند و ما با قدرت خدا، ائمه، عاشورا، قرآن، معرفت و شناخت عمیق خدا و پیامبران و، ولی فقیه و عاشورا دشمن را شکست دادیم.

وی با عنوان اینکه دشمن در بررسی‌ها و ارزیابی‌های خود ما را قابل شکست دانست در حالیکه به اعتقادات مردم، ایمان، خدامحوری و ولایتمداری توجه نکرد، ادامه داد: دشمن به حضور مردم نیز توجه نکرد.

سردار ملکی با بیان اینکه دشمن جوانان ما را مورد هدف قرار داده است و با ایجاد جنگ روانی با تمام توان با ما در جنگ است، تصریح کرد: ملت ایران با راهپیمایی اربعین حسینی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

وی بر لزوم تقویت همایش اربعینی ملت ایران اسلامی اذعان داشت: هر جا جمهوری اسلامی قوی بود، دشمن محکوم به شکست شد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به قدرت حزب الله اشاره کرد و با بیان اینکه حزت الله تربیت شده مکتب امام (ره) است و در تمام جنگ‌ها رژیم صهیونیست‌ها را شکست داده است، اضافه کرد: رژیم صهیونیستی ارتش قوی ندارد و با فراخوان مردمی در مقابل مردم فلسطین قرار می‌گیرد در حالیکه حزب الله در تمام جنگ‌ها آن‌ها را شکست داد و اوج آن جنگ ۳۳ روزه بود و دشمن از حزب الله هراس دارند.

سردار ملکی با بیان اینکه برای حفظ حریم انقلاب باید در میدان باشیم، بر لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی به جوانان تأکید کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷ هزار شهید ترور خاطرنشان کرد: باید جنایت‌های دشمنان و کومله و منافقین را به جوانان تبیین کنیم.

سردار ملکی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ریشه دارد و خون شهدا به پای این انقلاب ریخته شده است، تصریح کرد: رشادت‌ها و جانفشانی‌های جانبازان شیمیایی را باید به جوانان بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان در فضای مجازی غوطه ور هستند، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در بعد نظامی و سیاسی، دانش بنیان و... حرفی برای گفتن دارد و باید در فضای مجازی نیز با قدرت وارد شویم.

وی با بیان اینکه شبکه‌های اینترنشنال و منافقین برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند، بر لزوم بصیرت افزایی در بین جوانان تأکید کرد و افزود: جوانان انقلاب اسلامی بصیر و با معرفت و فرهیخته هستند و نباید اجازه بدهیم تحت تأثیر دشمن در فضای مجازی قرار بگیرند.

این مسئول افزود: جوانان در صف اول جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع مقدس و جبهه مقاومت قرار دارند و برای دفاع از شرف و عزت جان خود را تقدیم می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولین و بویژه آموزش و پرورش وظیفه روشنگری و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارند، بیان کرد: امروز فضای رسانه دارای اهمیت است و باید در این حوزه به جوانان آموزش بدهیم و سطح آگاهی و سواد رسانه‌ای مردم و بویژه دانش آموزان را بالا ببریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به خدمات قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: باید خدمات فرزندان ملت ایران را در این قرارگاه به مردم بازگو کنیم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه کومله با رمز مهسا برای براندازی نظام دست به آشوبگری و اغتشاشات زد، تصریح کرد: دشمن دلسور ملت ایران نیست و این بار نیز به هدف خود نخواهد رسید و ما همیشه پیروز هستیم چراکه با خدا هستیم و به خدا توکل کردیم و راه سرخ شهادت را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار