کتابخانه «هُدهُدسفید» افتتاح شد؛

وزیر ارشاد: کودکان را با ذخایر فرهنگی کشور آشنا کنیم

اسماعیلی از ایجاد بخش کودک در کتابخانه‌های عمومی خبر داد و گفت: آشناسازی کودکان با ذخایر فرهنگی کشور ضروری است.
کد خبر: ۵۴۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 11October 2022

وزیر ارشاد: کودکان را با ذخایر فرهنگی کشور آشنا کنیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم افتتاح کتابخانه «هُدهُدسفید» ویژه کودک و نوجوان با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

اسماعیلی از مسوولین نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بخاطر اهتمام در مقوله کودک و نوجوان قدردانی کرد و گفت: خوشحالم کتابخانه «هُدهُدسفید» در هفته کودک افتتاح شد و فرصتی پیش آمد تا به‌صورت نمادین در این مراسم حضور داشته باشم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رویکرد دولت سیزدهم را توجه به مخاطبین کودک و نوجوان در امور تربیتی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد کتابخانه «هُدهُدسفید» نشان دهنده اهتمام ویژه دولت سیزدهم به مقوله آموزش و پرورش است که امیدواریم در تمام کتابخانه‌های عمومی یک بخش خوب و فاخر به بخش کودکان اختصاص پیدا کند.

وی تاکید کرد: در رویدادهای فرهنگی اهتمام ویژه به موضوع کودکان خواهیم کرد چراکه معتقدیم در این دوره کار فرهنگی و تربیتی با این نسل باید صورت گیرد تا در آینده با نسلی از جوانان پرشور روبرو باشیم.

اسماعیلی آشناسازی کودکان و نوجوانان با ذخایر فرهنگی کشور را ضروری دانست و عنوان کرد: همه مصمم هستیم کودکان را با ذخایر فرهنگی کشور آشنا کنیم. امام خمینی (ره) فرموده بودند امید ما به دبستانی‌هاست؛ دبستانی‌هایی که امام (ره) فرمودند امروز در دهه پنجم عمرشان قرار دارند و ما امروز امیدمان به کودکان امروز سرزمین‌مان برای رساندن ایران به جایگاه اصلی است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار