معاون تربیت وآموزش فراجا:

یکی از راهبردهای اساسی نیروهای مسلح آمادگی جسمانی است

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های اساسی در نیرو‌های مسلح آمادگی جسمانی است، گفت: این موضوع یکی از اساسی‌ترین رویکرد‌های فرماندهی انتظامی است.
کد خبر: ۵۴۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ - 11October 2022

یکی از راهبردهای اساسی نیروهای مسلح آمادگی جسمانی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حبیب اله جان‌نثاری» معاون تربیت وآموزش فراجا در حاشیه ورزش صبحگاهی که به مناسبت هفته فراجا به طور همزمان در سراسر کشور وبا حضور معاون وزیر ورزش و نمایندگانی از ستادکل نیرو‌های مسلح در محل صبحگاه ستاد کل فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد اظهار داشت:در مجموعه فراجا برای ایجاد آمادگی جهت اجرای ماموریت‌های متعدد ومتنوع انتظامی کارکنان باید آمادگی جسمانی لازم را داشته باشند.

سردار جان‌نثاری افزود: در بیش از هزار نقطه از کشور کارکنان انتظامی در هفته سه روز کارکنان انتظامی ابتدا با انجام ورزش آمادگی لازم را کسب می‌کنند و برای انجام ماموریت‌های روزانه اعزام می‌شوند.

معاون تربیت وآموزش فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های اساسی در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن فراجا آمادگی جسمانی است اظهارداشت: این موضوع یکی از اساسی‌ترین واصلی‌ترین رویکرد‌های همه جانبه در فرماندهی انتظامی است.

وی با بیان اینکه طبیعتا آمادگی جسمانی در بدنه آموزش در مراکز اجرایی به عنوان یک اصل اساسی است خاطرنشان کرد: باید با ورزش و آمادگی برای انجام بهتر ماموریت‌ها در فرماندهی انتظامی بتوانیم تلاش بیشتری انجام دهیم.

معاون تربیت وآموزش فراجا افزود: ورزش هم برای بدن و هم برای ذهن مفید است. ورزش منظم ممکن است در دفع بسیاری از بیماری‌ها نقش داشته باشد، و شواهد نشان می‌دهد که این امر همچنین می‌تواند به شادتر شدن افراد و کارکنان کمک کند.

سردار جان‌نثاری در پایان با اشاره به اینکه اساسا ورزش نشاط شادابی وآمادگی رو برای آحاد جامعه به ویژه نیرو‌های مسلح و خصوصا پلیس در جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد، خاطر نشان کرد: اجرایی شدن روند آموزشی در موضوع ورزش تاثیر به سزایی در انجام بهتر ماموریت‌ها داشته است که نتایج آن قابل لمس است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار