فرماندار ویژه مرودشت:

امنیت با ایثار نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می‌شود

«خوشبخت» گفت: امنیت زیربنای اصلی و اساسی توسعه و پیشرفت یک جامعه است و این امنیت تنها با فداکاری و ایثار نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می‌شود.
کد خبر: ۵۴۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ - 11October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل خوشبخت»، فرماندار ویژه مرودشت و رئیس شورای تامین این شهرستان امروز در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت و کارکنان انتظامی این شهرستان که به مناسبت هفته فراجا صورت گرفت با بیان اینکه امنیت زیربنای اصلی و اساسی توسعه و پیشرفت یک جامعه است اظهار داشت: این امنیت تنها با فداکاری و ایثار نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می‌شود.

فرماندار ویژه مرودشت خاطرنشان کرد: امروز به فضل الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی، دارای امنیت بالایی است که این امنیت و اقتدار را مرهون جانفشانی رزمندگان و ‌شهدا و ایثارگری دلاوران عرصه نظم و امنیت است.

رئیس شورای تامین شهرستان مرودشت همچنین با مرور جانفشفشانی مجاهدت‌های فراجا در ایامی چون آشوبها و اغتشاشات اخیر گفت: فراجا، مظهر امنیت، نظم و انضباط اجتماعی در جامعه و حافظ جان و مال مردم است و برای تحقق این وظیفه سنگین و مهم همه مردم و دستگاهها باید دست به دست هم بدهند.

اسماعیل خوشبخت با تایید اقتدار و صلابت فراجا در دفع توطئه‌های دشمنان و رأفت اسلامی افزود: این نهاد همچنان در خدمت مردم و میهن اسلامی ایران و مایه افتخار هر ایرانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها