جانشین فرمانده انتظامی مازندران:

مردم مازندران در اغتشاشات از «فراجا» حمایت کردند

«حسینی» گفت: مردم فهیم استان با درک درست از وقایع اخیر در همان ساعات اول، خط خود را از فریب خوردگان جدا کردند و از فراجا حمایت کردند.
کد خبر: ۵۵۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹ - 11October 2022

مردم مازندران در اغتشاشات از «فراجا» حمایت کردندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سید موسی حسینی» جانشین فرمانده انتظامی در مازندران در مراسم تجلیل از مروجان آموزش همگانی رویکرد جامعه محوری فراجا را جلب مشارکت حداکثری مردم در برقراری نظم و امنیت برشمرد و اظهار داشت: در حوزه نظم و امنیت با این رویکرد معاونت فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی اجرایی استان به ویژه آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما و... تاکید کرد: فراجا به دنیال پیشگیری اجتماعی است و هر جا با مشکلی مواجه شده‌ایم، قطعا در آن حوزه کار فرهنگی و اجتماعی صورت نگرفته است.

سرهنگ حسینی با اشاره به حوادث اخیر در استان مازندران، گفت: مردم فهیم استان با درک درست از وقایع اخیر در همان ساعات اول، خط خود را از فریب خوردگان جدا کردند و از فراجا و نظام اسلامی حمایت کردند.

وی به اهمیت اقدامات آموزش همگانی در جامعه در راستای پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: باید همه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی به یاری فراجا آمده تا بتوانیم جامعه‌ای عاری از آسیب‌ها و جرایم داشته باشیم.

سرهنگ حسینی به اقدام شاخص شهرداری و شواری اسلامی شهر ساری در ساخت و اجرای پروژه المان فراجا در میدان فراجا شهر ساری اشاره و از اقدامات سازمان شهرداری این شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار