عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تاکید کرد؛

ضرورت برخورد قاطع با تخریب‌کنندگان اموال عمومی

همتی با اشاره به اینکه با آسیب‌زنندگان به اموال عمومی و مردم باید به شدت برخورد شود، گفت: حتی باید به فکر خسارات به اموال مردم و اموال عمومی دولتی بود تا از آشوبگران گرفته شود.
کد خبر: ۵۵۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱ - 13October 2022

در برخی از اغتشاشات مردم هدف قرار می‌گیرند/ باید با اغتشاشگران آسیب‌زننده به اموال مردم برخورد جدی شود«حسن همتی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم برخورد قاطع با اغتشاشگران اظهار داشت: همه ما از فوت مرحومه امینی متأثر و متأسف شدیم، هر مسلمانی از این واقعه غم‌انگیز ناراحت می‌شود. ولی اگر این موضوع دستاویز اغتشاش قرار بگیرد که متأسفانه قرار گرفت، تبعات سنگینی برای کشور و خود مردم دارد.

همتی تاکید کرد: امروز آمبولانس‌ها، اتوبوس‌ها و اموال شخصی مردم در اغتشاشات تخریب می‌شود و حتی برخی مواقع مردم را مورد هدف قرار می‌دهند. در این شرایط کسانی که فریب خورده‌اند، شرایطشان متفاوت نسبت به کسانی است که اغتشاش می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه با آسیب‌زنندگان به اموال عمومی و مردم باید به شدت برخورد شود، گفت: حتی باید به فکر خسارات به اموال مردم و اموال عمومی دولتی بود تا از آشوبگران گرفته شود.

وی درباره لزوم واکنش نسبت به عملیات روانی شبکه‌های ماهواره‌ای معاند اظهار داشت: قطعاً حق اقدام متقابل برای عملیات روانی که علیه جمهوری اسلامی توسط برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای انجام می‌شود، وجود دارد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار