در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

جلسه کمیته‌های اجرایی همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» برگزار شد

جلسه کمیته‌های اجرایی همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» امروز با حضور مسئولین همایش و سردار ناظر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 12October 2022

جلسه کمیته‌های اجرایی همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، جلسه کمیته‌های اجرایی همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور امیر سرتیپ «عبدالعلی پورشاسب» دبیر همایش ملی جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس، سردار «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله عراقی» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس و مسئول کمیته اجرایی همایش، امیر سرتیپ «حسین شکوهی» معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، «سید ابراهیم علیزاده» جانشین  فرمانده دانشگاه مالک اشتر و جانشین مسئول کمیته علمی همایش، نمایندگان سازمان‌ها و مراکز نیرو‌های مسلح و وزارتخانه‌ها و سازمان‌های کشوری مرتبط با همایش و جمعی از معاونین و مدیران موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه هماهنگی‌های لازم در جهت برپایی نمایشگاه جانبی در این همایش انجام گرفت و حاضرین در جلسه در خصوص مسئولیت‌های محوله توجیه شدند.

در پایان این مراسم حاضرین از فضای باز و همچنین سالن‌های پذیرایی و سالن همایش‌های مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

همایش ملی «جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس» با موضوع نقش و جایگاه علم و فناوری در دوران هشت سال دفاع مقدس روز ۱۵ آذر سال جاری در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها