در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

۳۷ پژوهشگر مقالات برتر پیش‌همایش علم و فناوری در دفاع مقدس تجلیل شدند

۳۷ پژوهشگر برتر در پیش‌همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۵۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 01November 2022

۳۷ پژوهشگر مقالات برتر پیش‌همایش علم و فناوری در دفاع مقدس تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیش‌همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) با حضور امیر «نبی سهرابی» جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ «حمید حیدری» رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس و «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس با اشاره به برگزاری همایش سراسری نقش علم و فناوری در دفاع مقدس طبق دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اجرای این همایش در دستور ستادکل نیرو‌های مسلح قرار گرفت. کمیته علمی در دانشگاه مالک اشتر تشکیل شد و سه جلسه شورای سیاستگذاری به ریاست سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در خرداد، شهریور و مهر امسال برگزار شد.

وی افزود: براساس مصوبات مقرر شد پیش‌همایش‌های سازمانی در سازمان‌های مختلف برگزار شوند و اختتامیه همایش نیز ۱۵ آذر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: چکیده ۲۹۳ مقاله در پنج محور اصلی در سایت قرار گرفته است. سه مقاله در همایش امروز ارائه می‌شود که دو تن از پژوهشگران به صورت حضوری و یک نفر از طریق ویدئوکنفرانس مقالات خود را ارائه می‌کنند.

در بخشی از همایش «فاطمه رضوی‌راد» مسوول آموزش و پژوهش سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس به ارائه چکیده برخی از مقالات پرداخت.

در پایان از ۳۷ پژوهشگر برتر در این همایش تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۱۴۱ 

نظر شما
پربیننده ها