با میزبانی معاون رئیس جمهور انجام شد؛

برگزاری نشست هم‌افزایی بانوان عرصه جهاد و مقاومت

نشست هم‌افزایی بانوان عرصه جهاد و مقاومت با میزبانی «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 25September 2023

برگزاری نشست هم‌افزایی بانوان عرصه جهاد و مقاومتبه گزارش خبرنگار حماسه و حهاد دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی بانوان پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت و دفاع مقدس به میزبانی «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و با حضور «مریم‌ مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس امروز (دوشنبه) برگزار شد.

مجتهدزاده در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و فرصت این ایام برای هم‌افزایی و بیان مسائل عرصه جهاد و مقاومت اظهار داشت: از خانم خزعلی بابت برگزاری این نشست متشکریم؛ خود ایشان از فعالان دفاع مقدس هستند که کتابی به زبان عربی نوشته و به نقش زنان در دفاع مقدس پرداخته‌اند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: جمع حاضر شامل همسران فرماندهان و کارگروه‌های مادران شهدا، همسران شهدا، خواهران و فرزندان شهدا و همسران جانبازان هستند که در کل کشور فعال بوده و از جان و مال خود ایثارگرانه در جهت نشر فرهنگ‌ دفاع مقدس گام برمی‌دارند که امروز این توفیق را داریم در خدمت این عزیزان باشیم.

در بخشی از این مراسم نمایندگان کارگروه‌های مختلف به بیان مسائل و مشکلات خود در حوزه خدمت به خانواده‌های شهدا و بیان نقطه نظرات خود در خصوص قوانین پرداختند. اقدام ویژه در موضوع حجاب و بازنگری برخی قوانین از جمله مباحث مطرح شده بود. همچنین نمایندگان کارگروه‌های مختلف به تشریح اقدامات و برنامه‌های خود نیز پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار