رئیس سازمان آموزش و تحقیقات بنیادحفظ آثاردفاع مقدس:

اگر ما روایتگر دفاع مقدس نباشیم رسانه‌های بیگانه آن را روایت می‌کنند

سرهنگ «حیدری» گفت: اگر ما روایتگر دفاع مقدس نباشیم، دشمنان ایران اسلامی و رسانه‌های بیگانه چون بی بی سی، من و تو و العربیه روایتگر دفاع مقدس خواهند شد.
کد خبر: ۵۵۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ - 13October 2022

اگر ما روایتگر دفاع مقدس نباشیم رسانه‌های بیگانه آن را روایت می‌کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سرهنگ «حمید حیدری» رئیس سازمان آموزش و تحقیقات بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (پنجشنبه) در هفدهمین نشست اندیشه‌ورزی اساتید در دفاع مقدس استان البرز که در سالن جلسات باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد؛ اظهارداشت: ارتباط موثر و سازنده با نسل جوان یکی از مهمترین عوامل پویایی کلاس‌های درس دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه جوان امروز پویا، پرسش‌گر و پرشور است؛ ادامه داد: نسل امروز پس از دفاع مقدس به دنیا آمده  و با بسیاری از واقعیت‌های دفاع مقدس نا آشنا است و نباید با تاریخ دفاع مقدس از زبان بیگانگان آشنا شود.

رئیس سازمان آموزش و تحقیقات بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه اساتید باید با برقراری ارتباط موثر با دانشجویان در کلاس دفاع مقدس امکان شناخت و پژوهش دانشجویان را فراهم آورند؛ افزود: امروزه در کلاس‌های دانشگاهی با نسل جوان دهه هشتادی که فضای مجازی در دسترس اوست و هر مساله‌ای را در اینترنت جستجو می‌کند روبرو هستیم بنابراین یکی از مولفه‌های مهم کلاس‌های درس دفاع مقدس به روز بودن اطلاعات اساتید، صبوری در پاسخگویی و ارتباط نزدیک و دوستانه با دانشجویان است.

سرهنگ حیدری در همین رابطه با تاکید بر حضور سازنده اساتید و کارشناسان دفاع مقدس در فضای مجازی بیان داشت: دفاع مقدس بخش بسیار مهمی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی است که باید ارزش‌ها و مفاهیم ارزشمند آن هم از طریق کلاس‌های درسی و هم از طریق فضای مجازی در اختیار نسل جدید قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات اساتید باید به روز و سازنده باشد، خاطرنشان کرد: در کلاس‌های درس دفاع مقدس نباید هیچ پرسشی بی پاسخ بماند و امروزه امکانات بسیار مفیدی در قالب کتاب و نرم افزارهای گوناگون در اختیار اساتید وجود دارد که باید از آنها در جهت تشریح هر چه شایسته‌تر تشریح و تبیین تاریخ دفاع مقدس بهره گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار