سردار کارگر:

مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس مکانی برای «جهاد تبیین» هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: یکی از مهمترین عناصر در حوزه دفاع مقدس برای جهاد تبیین مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۵۵۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ - 13October 2022

مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس مکانی برای «جهاد تبیین» هستند/ نظام جمهوری اسلامی اصلش بر حمایت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در جمع کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خادمین شهدا و نائب الشهدا هستند اظهار داشت: تبیین رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا در بین جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از بدو تولد تاکنون شاهد اتفاقات و حوادثی یودیم افزود: ملت ایران با مقاومت و ایستادگی در مقابل تهدیدات دشمنان ایستاد.امروز کشور به توانمندی بالایی رسیده است و در ردیف صادرکنندگان موشک و پهپاد‌ها قرار داریم و این نشان دهنده توانمندی‌ها و پیشرفت‌های نظامی کشور است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران به عنوان بزرگترین موزه کشور یاد کرد و بر لزوم تکمیل و تسریع در ساخت این مرکز تأکید و بیان کرد: این مکان باید فضایی برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای همه اقشار مردم باشد.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس محل ملاقات برای نسل گذشته و امروز جامعه است به اتفاقات اخیر کشور اشاره کرد و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در همایش پیشکسوتان جهاد و مقاومت تصریح کرد: وظیفه داریم دفاع مقدس را برای نسل جوان و نوجوان جامعه تبیین کنیم.

سردار کارگر با بیان اینکه عملیات والفجر ۸ از شگفتی‌های نظامی در دنیاست، افزود: این عملیات در دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود و توفیق بازسازی این عملیات برای مردم مازندران رقم خورده است و دست شهدا در تکمیل این مکان همراه است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اخلاص را عامل موفقیت در کار‌ها دانست و گفت: یکی از مهمترین عناصر در حوزه دفاع مقدس برای جهاد تبیین مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس هستند.

وی به اهمیت مخاطب شناسی در بحث مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم مخاطبین اصلی مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس هستند و جوانان، نوجوانان، دانش آموزان و کارکنان مدارس باید در اولویت قرار گیرند.

سردار کارگر با بیان اینکه اسلام بر محبت و مکارم اخلاق پایه گذاری شده است، گفت: پیامبر اعظم (ص) با مهر و محبت اسلام را گسترش داد و نظام جمهوری اسلامی اصلش بر حمایت است و یکی از اهداف اصلی دشمن پاشیدن بذر کینه و نفرت در جامعه است و باید مراقب باشیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید جهاد تبیین را از خانواده شروع کنیم و در این مسیر مسئولیت سنگینی بر عهده داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار