مدیرعامل موسسه مشکات خبر داد؛

شرکت بیش از ۱۳ هزار نفر از ۷۳ کشور در مسابقات قرآنی مشکات

حجت‌الاسلام محمدی از شرکت بیش از ۱۳ هزار نفر از ۷۳ کشور، در مسابقات قرآنی مشکات خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ - 14October 2022

شرکت بیش ۱۳ هزار نفر از ۷۳ کشور در مسابقات قرآنی مشکاتبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «مجتبی محمدی» امام جمعه کوهسار و مدیرعامل موسسه قرآنی مشکات امروز (جمعه) در آئین اختتامیه چهارمین دوره سراسری و دومین دوره بین‌المللی مسابقات قرآن کریم مشکات با اشاره به اینکه ۱۳ هزار و ۶۰۰ نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند، اظهار داشت: در بخش بین‌الملل شاهد حضور ۷۳ کشور از قاره‌های مختلف جهان بودیم.

حجت‌الاسلام محمدی گفت: در این مسابقات ۳۰ نفر در بخش بین‌الملل در سه بخش حفظ کل بانوان، حفظ کل آقایان و قرائت تقلیدی آقایان حائز رتبه شدند.

در بخش دیگری از این مراسم حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به خاطره‌ای از دورانی که به عنوان متسابق در مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف شرکت کرده است، گفت: حال با حضور در بخش اجرایی این مسابقات پس از سال‌ها متوجه شدم که برگزاری یک مسابقه بسیار دشوار است و تا زمانی که کسی در داخل آن حضور نداشته باشد، نمی‌تواند این سخن را درک کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موقوفات قرآنی ما قید زمان و مکان دارد، گفت: متاسفانه با این قید امکان بهره‌برداری از آن در مسابقات مختلف قرآنی وجود ندارد، از این رو مؤسسه‌ای همچون مشکات وقتی مسابقاتی را در این سطح برگزار می‌کند، جای قدردانی و تشکر دارد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار