توضیحات رئیس دادگستری فارس از جزئیات تازه از شهادت دو مدافع امنیت

سحرگاه امروز بسیجی شیخ «هادی عرفانی» و سرگرد پاسدار شهید «نورالدین جنگجو» در حالی که در حین گشت‌زنی با گشت بسیج بیرم بودند در درگیری با دو اغتشاشگر به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۵۵۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸ - 14October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام والمسلمین «سید کاظم موسوی» رئیس کل دادگستری فارس با تایید خبر شهادت دو مدافع امنیت در بیرم لارستان، اظهار داشت: سحرگاه امروز جمعه حوالی ساعت ۰۴:۵۳ طلبه بسیجی شیخ «هادی عرفانی» و سرگرد پاسدار بسیجی «نورالدین جنگجو» در حالی که در حین گشت‌زنی با گشت بسیج بیرم بودند با دو اغتشاشگر مواجه می‌شوند که در حال شعارنویسی هنجارشکنانه بر روی دیوار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: این دو مدافع امنیت پس از اینکه به تعقیب دو اغتشاشگر که سوار یک موتورسیکلت فاقد پلاک شده بودند می‌پردازند در این تعقیب و گریز، دو اغتشاشگر که مسلح به اسحله کلت کمری بودند به سوی ماموران مدافع امنیت بیرم تیراندازی می‌کنند که منجر به برخورد گلوله به سینه طلبه بسیجی شیخ «هادی عرفانی» و شلیک گلوله به سر سرگرد پاسدار شهید «نورالدین جنگجو» شده و هردو مدافع امنیت به شهادت می‌رسند.

موسوی خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات اولیه جهت شناسایی قاتلین در حال انجام است و آنها را به سزای عملشان خواهیم رساند.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید مدافع امنیت سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو ۳۷ ساله متولد سال ۱۳۶۴ دارای دو فرزند پسر ۷ ساله و ۲ ساله بوده و شهید مدافع امنیت بسیجی طلبه احمدرضا عرفانی نیا ۲۵ ساله متولد سال ۱۳۷۶، طلبه حوزه علمیه قم و حافظ کل قرآن کریم بوده است.

هم اکنون ماموران انتظامی و امنیتی در حال تلاش برای دستگیری متهمان در شهر بیرم هستند.

بخش بیرم یکی از بخش‌های شهرستان لارستان است که با جمعیتی حدود ۱۶هزار نفر در جنوب استان فارس ایران واقع شده‌ و در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شهر لار مرکز لارستان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار