مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

وحدت زمینه ساز امنیت و آسایش مردم است

حجت‌الاسلام« ارباب سلیمانی» گفت: وحدت زمینه ساز امنیت و آسایش مردم است نباید یک اعتراض به اغتشاش و آشوب تبدیل شود چرا که در این صورت همه مردم متضرر می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸ - 14October 2022

دخالت در امور داخلی کشورها توسط استکبار برای تسلط بر آنهاست.به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حمیدرضا ارباب سلیمانی» مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در جمع نمازگزاران این هفته کاشان با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهر ایشان حبل الله و باعث وحدت بین مسلمین هستند.

حجت‌الاسلام ارباب سلیمانی با بیان اینکه در حال حاضر وحدت بین مسلمین بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، ابراز داشت: دشمن و استکبار جهانی همیشه از وحدت مسلمین وحشت داشته است و برای تفرقه بین مسلمین از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در خصوص دخالت‌های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی خاطرنشان کرد: این دخالت‌ها به منظور ایجاد تفرقه و تسلط در این کشورها برای انواع تهاجمات فرهنگی، اقتصادی و نظامی است.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی با بیان اینکه در فتنه اخیر هم به وضوح ردپای دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین حمایت‌های مالی و رسانه‌ای آل سعود مشهود است، افزود: در این فتنه جبهه عربی عبری و غربی از تمام ظرفیت‌های موجود خود برای ایجاد اغتشاش در کشور استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از این اغتشاشات اخیر تجزیه ایران بود، اضافه کرد: خوشبختانه تمام این دسیسه‌ها با هوشیاری مردم ابتر ماند و راه به جایی نبرد.

مسئول ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه وحدت زمینه ساز امنیت و آسایش مردم است،یادآور شد: نباید یک اعتراض به اغتشاش و آشوب تبدیل شود چراکه در این صورت همه مردم متضرر می‌شوند.

حجت الاسلام ارباب سلیمانی آسیب رساندن به اموال عمومی و بیت المال مردم را نشانه‌ای از ایجاد آشوب و اغتشاش دانست و تاکید کرد: این موضوع هم در معارف اسلامی نهی شده و هم از اصول انسانی به دور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار