شهید حمزه‌لویى: می‌بالم که سرباز اسلام هستم

شهید غلامحسین حمزه‌لویى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «بر خود می‌بالم سرباز اسلام هستم و سرباز امام زمان (عج، خدایا! به من توانایى ده آرمان‌هاى حکومت اسلامى را در حدود اختیارات و وظایف خود به انجام رسانم افسوس که یک جان بیشتر ندارم در راه نایب امام زمان (عج) هدیه کنم.»
کد خبر: ۵۵۰۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ - 14October 2022

شهید حمزه‌لویى: می‌بالم که سرباز اسلام هستم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

 وصیت‌نامه شهید غلامحسین حمزه‌لویى

«بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شکر و سپاس که لباس هستى بر ما پوشاند و سپس ما را هدایت کرد و ما را براى رشد در این دنیا قرار داد و سپس راه انبیاء را براى هدایت و یادآورى بر ما مبعوث کرد.

سلام بر امام خمینى این رهبر سازش‌ناپذیر با دشمن، این روح بزرگ عصر، عبد خالص، مجسمه تقوا، عالم خداشناس، عارف خداترس، حافظ دین ولى فقیه، همان که قوام و مشروعیت این جمهورى و انقلاب به اوست، پیشواى شب زنده‌داران، پناهگاه مستضعفان، ملجأ مسئولان و زمامداران در سختی‌ها، امام مجاهدان، پاسدار خون شهدا، پدر یتیمان، روح رزمندگان پاسدار، شیفته امام زمان (عج)، دشمن مستکبران، برهم زننده مستکبران، برهم‌زننده محاسبه غارتگران، دشمن و رسواکننده آمریکاى جهانخوار و شوروى غارتگر؛ و سلام بر امت قهرمان، بزرگ و بزرگوار زمانمان، امتى که فریاد امامش را شنید و پیروى کرد خدا شاهد است در دعا بر شما کوشا بودم و امید بسته‌ام که در جوار رحمت حق جایگاه شما باشد درود و سلام بر شما پدر و مادر فرزندان حزب‌الله و مومن.

مادر عزیز راستش نمى‌دانم این ننگ را به کجا ببرم که سه سال از پیروزى انقلاب گذشت و خانواده ما هنوز شهید نداده است و این سند حمایت سرخ را امضاء نکرده است، خدا را شکر که به من شهادت نصیب کرد تا شما خجل نباشید تا بتوانى با سربلندى بگویى من مادر شهید هستم مادر دوست دارم همه شما همانند خانواده یک شهید رفتار کنید و از شیون و زارى بپرهیزید چه دشمن این گریه‌ها را می‌نگرد و خوشحال می‌شود.

درود بر پدر و مادرم همان کسانى که بی‌هیچ چشمداشتى رنج مرا به جان خریدند و دم برنیاوردند پدر و مادرى که اکثر توفیقات خود را مرهون شما می‌دانم، پدرم همچون مجاهد فى سبیل الله در راه خدا و خانواده‌اش کار کرده و عرق ریخت و سختى کشید تا بتواند لقمه حلال را روزى ما کند، عرق ریخت، اضافه کار کرد و دم نیاورد، بر خود سخت گرفت تا ما راحت باشیم و عمرى را از رنج و سختى سپرى کرد و بدن عزیزش فرسود.

مادر عزیزى که در اوج محرومیت و فقر قناعت کرد صبر کرد بیقرارى نکرد در سر سفره غذای کم‌مان نشست و خود نمی‌خورد تا ما سیر شویم مادر عزیزى که با روز رنج و سختى ما را ساخت و در دامن عفت خود ما را پروراند و در شب به نماز ایستاد و خالصانه به عبادت خداى پرداخت و به فرستادن صلوات، از زمانی که نور انقلاب روشن شد قلب او نور دیگرى گرفت و همراه پدرم سخت به دفاع از انقلاب پرداختند در این مسیر سرزنش سرزنش‌کننده را به جان خریدند و در هر سنگرى به حمایت امام و انقلاب برآمدند، اى رحمت و درود خدا بر شما، خدا گناهانتان را بیامرزد و در بهشت خود جایتان دهد مادر اگر شیون کردى آمریکا را خوشحال کردى اگر صبر کردى خداوند را راضى کردى من هم راضى هستم به رضاى او.

مادر عزیزم تو اولین مادر شهید داده نیستى و حتما آخرینش هم نخواهى بود مادر اگر در عملیات جنازه من پیدا نشد ناراحت نباش، چون در نزد خدا عزیزتر خواهى بود و هر وقت خواستى فاتحه بخوانى برو سر قبر شهدا و برای آن‌ها بخوان، همه آن‌ها پسران تو مادر انقلابى هستند و تو مادر همه شهدا.

مادر عزیزم اکنون که این وصیت‌نامه را می‌نویسم دو حسرت بیشتر در دل ندارم اول دیدن امام امت که توفیق دیدن او را نداشتم و دیگر نداشتن فرصت براى کارهاى خیر و ثواب و عبادت. امام خمینى و روحانیت مبارز را دعا کنید.

بارال‌ها از تو مى خواهم با کمک این ملت غیور و مسلمان، پرچم انقلاب اسلامی‌مان به رهبرى نائب امام زمان (عج) بر سراسر جهان به اهتزاز درآید و نواى اسلام محمدى سراسر منطقه را فرا گیرد.

خدایا مستضعفان جهان را بر مستکبران پیروز فرما تا مستضعفان خود سرنوشتشان را به دست گیرند، حضرت باریتعالى وضعیت ما را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه خود تصمیم بگیریم و اراده کنیم با عزمى راسخ و استوار راه على و صراط مستقیم را انتخاب کنیم، پروردگارا من بر خود می‌بالم که سرباز اسلام هستم سرباز امام زمان (عج) و در ارتش حکومت اسلامى خدمتگزارم به من توانایى ده که بتوانم آرمان‌هاى حکومت اسلامى را در حدود اختیارات و وظایف خودم در ارتش اسلام به انجام رسانم افسوس که یک جان بیشتر ندارم که در راه نایب امام زمان و راه اسلام که راه برپا شدن حق و عدالت است هدیه کنم و این یک جان خود را نیز تا فداى راه اسلام و امامم نکنم از حرکت بازنخواهم ایستاد، خدایا شکر می‌کنم تو این نعمت را به من دادى که بتوانم در راه تو و راه اهداف حکومت اسلامى لذت‌ها و محبت‌هاى دنیوى را فراموش کنم و فقط راه تو را در نظر داشته باشم خداوندا من چطور بتوانم از عهده شکر تو برآیم اى خداى بزرگ العفو، العفو، العفو، العفو.

آمین یا رب العالمین.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار