مدیرکل بازرسی بنیاد شهید:

بیشترین درخواست‌های ایثارگران در حوزه‌های درمان، مسکن و اشتغال است

«سعید حقیقی» گفت: بیشترین مورد شکایات و درخواست‌های جامعه ایثارگری مربوط به حوزه‌های درمان، مسکن، اشتغال و آموزش است.
کد خبر: ۵۵۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ - 15October 2022

بیشترین درخواست‌های ایثارگران در حوزه‌های درمان، مسکن و اشتغال استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید حقیقی» مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید در جمع خبرنگاران زنجانی با بیان اینکه موضوع استنکاف برخی دستگاه‌ها در اجرای قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در مجلس نیز پیگیری می‌شود، اظهار داشت: مکاتباتی با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این خصوص پای کار آمدند.

حقیقی ادامه داد: در صورت ادامه استنکاف دستگاه‌ها در خصوص اجرای این قانون، مراتب امر به مراجع ذیصلاح اطلاع‌رسانی و اسامی دستگاه‌ها به مجلس و سایر نهاد‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بیشترین مورد شکایات و درخواست‌های جامعه ایثارگری مربوط به حوزه‌های درمان، مسکن، اشتغال و آموزش است، گفت: در بنیاد شهید و امور ایثارگران به شکل هوشمند مسیر‌هایی برای انعکاس درخواست‌ها و شکایات مخاطبان تعبیه شده است و این موضوع به شکل حضوری نیز انجام می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه جامعه هدف ما بسیار ویژه و عزیز هستند، افزود: به طور مسلم ایثارگران و خانواده‌های شهدا و جانبازان و آزادگان مطالبات به‌حقی دارند و تلاش ما خدمت‌رسانی هر چه مطلوب به این عزیران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری گردهمایی بازرسین منطقه شمال و شمال غرب بنیاد شهید و امور ایثارگران به میزبانی استان زنجان، اظهار کرد: هدف ما از گردهمایی منطقه‌ای بازرسی و ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات، انسجام بین استان‌ها و ستاد مرکز، هم‌افزایی و ارائه تجارب تخصصی به موضوع نظارت، بررسی آسیب‌های موجود در جامعه هدف بنیاد و مساله‌شناسی در اجرای ماموریت‌های محوله و بررسی ساز و کار‌های پیشنهادی در راستای حل معضلات است.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: از هشت استان یک استان به عنوان دبیر استان مشخص شد و مقرر شد یک همایش سراسری با حضور مشاور رئیس‌جمهور در بنیاد برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد این همایش الفت و دوستی کاری بین همکاران و تمرکز بر نظارت و بازرسی و ایجاد ارتباط و تعامل بین ستاد و استان‌ها است.

حقیقی خاطرنشان کرد: بیشترین دغدغه ما حضور در کنار مدیران اجرایی و رصد مواردی است که از چشم مدیران پنهان می‌ماند، در هر دستگاهی امکان بروز تخلف است، رسیدگی به شکایات از دیگر وظایف ما است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار