مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

جامعه ایثارگری در دوره سالمندی نیاز خدمات ویژه هستند

«ابوالفتح‌زاده» گفت: والدین معظم شهدا و ایثارگران، پا به سن گذاشته‌اند و در این شرایط، بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است که برای تأمین نیازمندی دوره سالمندی این عزیزان، برنامه دقیقی داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ - 15October 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «جابر ابوالفتح‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، امروز (شنبه) در کنفرانس علمی منطقه‌ای «تشخیص و درمان بیماری‌های شایع سالمندی در جامعۀ ایثارگری»، با بیان اینکه جامعۀ ایثار و شهادت در مسیر سالمندی است و به دریافت خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارند، اظهار داشت: والدین معظم شهیدان والامقام و ایثارگرانِ بزرگوار، پا به سن گذاشته‌اند و در این شرایط، ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را موظف می‌دانیم برای تامین نیازمندی دوره سالمندی این عزیزان، برنامه دقیقی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنفرانس علمی تشخیص و درمان بیماری‌های شایع سالمندی جامعۀ ایثارگری در همین راستا قابل ارزیابی است، افزود: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات خاص دوره سالمندی جامعۀ ایثارگری با این هدف انجام می‌شود که والدین شهدا و ایثارگران عزیز، دوره سالمندی خود را با کم‌ترین درد و رنج سپری کنند.

ابوالفتح‌زاده ادامه داد: امیدوارم ما به عنوان متولی ایثارگران معظم با همکاری و تعامل بخش‌های دیگر درمانی، برای رسیدگی به امورات درمانی سالمندان جامعۀ ایثارگری گام‌های موثری برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های خالصانه پزشکان طرح پایش سلامت این بنیاد، خطاب به آنان گفت: دست خود را به سوی شما دراز می‌کنیم تا با مشارکت و راهنمایی‌های ارزنده‌تان، ما را در ارائه خدمات مطلوب به سالمندانِ جامعۀ ایثار و شهادت یاری دهید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار