رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا:

جانبازان و ایثارگران گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند

طریقی گفت: جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۵۵۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 15October 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت، «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا با خانواده‌های شهدا و ایثارگران روستای زین‌آباد دیدار کرد.

در این دیدار، طریقی اظهار داشت: جانبازان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس هستند و تجلیل از جانبازان و ایثارگران وظیفه‌ای سنگین بر عهده فرد فرد جامعه اسلامی است؛ هرچند ارزش خدمات این عزیزان به هیچ طریقی سنجیدنی نیست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا با اشاره به بزرگداشت هفته وحدت تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی سرمایه‌هایی ارزشمند به لحاظ علمی و فکری هستند که باید برای هرچه بیشتر ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران توسط جوانان، تدبیری اندیشیده شود.

طریقی در پایان خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس با لبیک‌گویی به ندای امام خمینی (ره) در مسیر دفاع از حیثیت ایران اسلامی گام نهاده و با نثار خون خود، به پایداری انقلاب اسلامی کمک ارزنده‌ای کردند.

بنابراین گزارش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا با جانبازان «احمدعلی زارعی»، «عزیزالله زارعی»، «علی زارعی»، «علی‌اکبر زارعی»، «نقدعلی زارعی» و «حسینعلی کلبی‌آبادی»، همسر جانبازان متوفی «بهرامعلی زارعی» و «محمد کرملو» و همسر شهید «عباس زارعی» دیدار کرد.

این دیدارها در راستای طرح سپاس دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران به منظور احوالپرسی، تکریم و تجلیل، احصا و رفع مشکلات، برقراری ارتباط عاطفی و تسهیل خدمات‌دهی انجام شده است.

در دیدار‌های یادشده، طریقی ضمن بررسی وضعیت اشتغال و تحصیلی فرزندان ایثارگر، مشکلات جانبازان را بررسی کرد و در جهت رفع آن‌ها اقدامات لازم را انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار