معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استان‌ها تأکید کرد؛

لزوم تجدید نظر در شبکه‌سازی جوانان

حجت‌الاسلام «عرب انصاری» بر لزوم تجدید نظر در برنامه‌سازی و شبکه‌سازی در حوزه جوانان تأکید کرد و گفت: مردم اصل هستند و ما باید به سمت مردم برویم.
کد خبر: ۵۵۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ - 15October 2022

لزوم تجدید نظر در شبکه‌سازی در حوزه جوانان/ توجه به مردم اصل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدمهدی عرب انصاری» معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی استان‌ها امروز در آئین معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه مردم این استان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خوش درخشیدند به پیشینه تدین مردم دیار علویان و فعالیت حوزه‌های علمیه در این خطه از شمال کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تدین سرمایه عظیم مردم این استان است که ثمرات و برکات آن در کشور دیده می‌شود.

وی به حوادث اخیر اشاره کرد و افزود: متاسفانه عده‌ای با وجود زندگی در ایران شیعی، مسیر نور را گم می‌کنند و مسیر ظلم را پیش می‌گیرند که باید غصه خورد.

حجت الاسلام عرب انصاری با بیان اینکه اجتماعی‌ترین روز ایران روزی که همه مردم حول محور یک مسئله عمل می‌کنند و آن روز، روز عاشورا است، عنوان کرد: فتنه‌های ضد انقلاب ما را بیشتر از این که نگران کند، غصه‌دار می‌کند چرا که جوانان در بین آشوبگران دیده می‌شوند و این به کم کاری برخی از مدیران برمی‌گردد.

این مسئول با بیان اینکه دشمن دست جوانان را گرفته و آن‌ها را به سمت خودش می‌کشد، گفت: لازم است ما برای جذب جوانان و طهارت باطنی این قشر برنامه داشته باشیم و باید کاری کنیم جوانان پای خون امام حسین (ع) و خون‌های پاک شهدای دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت بمانند.

وی وحدت رویه را در برگزاری مراسم‌های مناسبتی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بیان داشت: به دنبال مردمی کردن برنامه‌های این شورا هستیم.

حجت الاسلام عرب انصاری با عنوان اینکه باید در برنامه سازی در حوزه جوانان و شبکه سازی در بین این قشر تجدید نظر کنیم، اذعان داشت: مردم اصل هستند و ما باید به سمت مردم برویم.

در این مراسم حجت الاسلام «علی اصغر اصغری» به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد و از خدمات حجت الاسلام «یوسف یوسف‌پور» تکریم به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار