وصیت‌نامه شهید «نظر ترنج‌زر»؛

مواظب باشید به انقلاب اسلامی ضربه وارد نشود

شهید «نظر ترنج‌زر» در وصیت‌نامه خود آورده است: برادران و خواهران بروید در صحنه و مواظب باشید که به انقلاب اسلامی ضربه وارد نشود، چرا که این انقلاب برای ما با خون هزاران شهید به دست آمده اسـت.
کد خبر: ۵۵۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۱ - 20October 2022

برادران و خواهران بروید مواظب باشید که بـه انقـلاب اسـلامیتان ضـربه وارد نشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «نظر ترنج‌زر» در پنجم مرداد 1345 در روستای قائم آباد شهرستان سیستان چشم متولد شد.

وی که برای نبرد حق در مقابل جبهه باطل به شلمچه رفته بود در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل شد.

وصیت‌نامه‌ شهید ترنج‌زر:

من نمی‌توانم بببنم که برادرانم در جبهه ها بجنگند و شهید و مجروح شوند و من در اینجا بنشینم کاری دیگر انجام ندهم. هدف من استقرار جمهوری اسلامی و محکم شـدن آن و صدور این انقلاب اسلامی به تمام نقاط دنیا است.

من از شما تقاضا می کنم که بعد از شهادتم یار و یاور امام باشید و امام را تنها نگذارید. من شهادت را یک نوع فریضه میدان و این راه را سرور و مولایم حسین بن علی (ع) به ما آموخته و می‌خواهم که مثل ایشان شهید شوم. این دنیا فانی است و کوشش ما تماماً محض رضای خداست و می‌خواهیم بجنگیم و چنان جنگ کنیم که در دل کفر رعب ایجاد شود.

سفارش من این است که امام را تنها نگذارید و در گوشه و کنار پنهان نشوید و در صحنه بمانید. ای خواهران و برادران عزیز مواظب باشید تا به انقلاب و اسلام ضربه وارد نشود، چرا چون این انقلاب برای ما از خون هزاران شهید به دست آمده است.

برادرانم و خواهرانم وظیفۀ شماست که اخلاق اسلامی را رعایت کنید، اگر در خط امام باشید اگر حزب الهی باشید و اخلاق اسلامی نداشته باشید، هیچ به درد نمی‌خورد. من شاید تا مدتی دیگر، آن هم اگر خدا بخواهد، شهید شوم. شما هستید که ادامه دهندگان راه مقدس شهدا خواهید بود.

باری برادران و خواهرانم من راهی را انتخاب کرده‌ام که مولایم حسین بن علی (ع) انتخاب کرد و این راه، راه صراط مستقیم است. می‌خواهم با نثار خون ناقابل خود به این نابکاران و از دنیا بی خبران بفهمانیم، اگر نبودم در صحرای کربلا یاری امام حسین (ع) نمایم امروز به ندای حسین زمان خمینی کبیر فریادهای «هل من ناصر ینصرنی» حسین (ع) را لبیک می‌گویم و من با تمام میل به این جبهه مقدس کـه برای پیروزی اسلام هست، میروم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار