نماینده مردم سبزوار در مجلس در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

امروز با یک جبهه گسترده جاهلیت مدرن مواجه هستیم/ نقش آموزش و پرورش در جهاد تبیین مهم است

محبی‌نجم‌آبادی با بیان اینکه در جهاد تبیین نقش آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی بسیار مهم‌تر است، گفت: همه ما مسئولیت داریم، حقایق را برای مردم به خصوص جوانانمان بازگو کنیم.
کد خبر: ۵۵۰۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۶ - 18October 2022

چرا عطر خون شهدای دختر بچه افغان به مشام سلبریتی‌ها نمی‌رسد؟/ امروز با یک جبهه گسترده جاهلیت مدرن مواجه هستیم/ برخی رسانه‌های داخلی بلندگوی معاندین شده‌اند«بهروز محبی نجم‌آبادی» نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین برای روشنگری در بین نسل جوان اظهار داشت: مسائلی که به صورت جدی خودش را در حوادث اخیر نشان داد، بهره‌برداری دشمنان نظام اسلامی از غفلت‌ و جهل برخی جوانان بود. معاندین در اغتشاشات اخیر سعی داشتند که با دروغ‌پردازی تحلیل غلط به افراد جامعه بدهند.

محبی نجم‌آبادی ادامه داد: معاندین در سیستم‌های سخن‌پراکنی خود حتی ابایی از این مسئله نداشتند که سخنان مسئولان را تحریف و تقطیع کنند، به طور مثال بنده گفته بودم که خانواده آقای امینی باید صادقانه سوابق بیماری دخترشان را بیان می‌کردند و در ادامه صحبت‌هایم به اصلی از قانون اساسی اشاره داشتم که مبتنی بر آن شکنجه در نظام اسلامی ممنوع است و شکنجه‌کنندگان مجازات خواهند شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همین اظهارات بنده به صورت کاملاً وارونه در برخی از رسانه‌های معاند مطرح شد و این رسانه‌ها از قول بنده تیتر کردند که محبی‌نجم‌آبادی گفته است خانواده خانم امینی باید مجازات شوند!.

وی گفت: قطعاً فضای دانشگاهی و بازاری ما نیاز به برگزاری جلسات و کرسی‌های آزاداندیشی دارد، ما باید مسئله محور همه حوادث عالم را تبیین کنیم. متأسفانه شاهدیم که بیش از ۳۰ نفر در افغانستان که عموماً دختران دانش‌آموز هستند توسط اقدامات کوردلانه تروریست‌های مطیع غرب پَرپَر می‌شوند و عطر خون آنها به مشام هیچ کدام از سلبریتی‌های جهان نمی‌رسد، زیرا قرار هم نیست که برسد.

محبی‌نجم‌آبادی گفت: ما امروز با یک جبهه گسترده جاهلیت مدرن مواجه هستیم که فقط برایش کسب درآمد و ثروت ملاک است و انسانیت هیچ جایگاهی در آن ندارد، بر این اساس این جبهه با همان شیوه‌های مرسوم خود دروغ‌پردازی و قلب واقعیت می‌کنند. قطعاً پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین شرایط باید برای جوانان تبیین شود.

نماینده مردم سبزوار تصریح کرد: در خصوص مسائلی همچون شرایط اقتصادی، ریشه مشکلات، ضعف‌های مدیریتی و ... باید برای جوانان روشنگری صورت بگیرد، مسئولان اعم از دولتی و نمایندگان و همه ارکان نظام باید پاسخگوی ابهامات ذهنی جوانانمان باشند.

وی با بیان اینکه در جهاد تبیین نقش آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی بسیار مهم‌تر است، تاکید کرد: معتقدم همه ما مسئولیت داریم، حقایق را برای مردم به خصوص جوانانمان بازگو کنیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار