نماینده مردم در مجلس:

برخورد با تروریست‌های مستقر در اقلیم حق جمهوری اسلامی است

آقازاده دافساری گفت: هیچ کشوری در پشت مرز‌های خود و در کشور‌های همسایه، نیرو‌های مخالف را که سازماندهی‌ شده و در حال تجهیز توسط بیگانگان را تحمل نمی‌کند لذا برخورد با تروریست‌های مستقر در اقلیم حق جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۵۵۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 17October 2022

برخورد با تروریست‌های مستقر در اقلیم حق جمهوری اسلامی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سید علی آقازاده دافساری» عضو کمیسیون کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اظهار داشت: اقلیم کردستان به خانه امن جاسوسان و مخالفان جمهوری اسلامی تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و این گروه هابه طور دائم سعی بر مشکل سازی امنیتی علیه کشورمان داشته‌اند.

وی افزود: پناه دادن اقلیم به این افراد پذیرفتنی نیست و هیچ کشوری برابر منافع خود نمی‌تواند در پشت مرز‌های خود و در کشور‌های همسایه نیرو‌های مخالف سازمان دهی شده و در حال تجهیز توسط بیگانگان را تحمل کند و ما این شرایط را شرایط نادرستی در اقلیم کردستان می‌دانیم.

عضو کمیسیون امنیت تاکید کرد: حفظ این افراد در مناطق تحت مدیریت حکومت کردستان و عملیات‌های تروریستی آن‌ها در داخل مرز‌های ما پذیرفتنی نیست و طبیعی است که جمهوری اسلامی برای دفاع از امنیت خود و شهروندانش اقدام کند و تا پایان دادن به رفتار‌ها ضد امنیتی گروهک‌ها با آن‌ها برخورد خواهیم کرد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار