سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مجلس حامی تقویت جنبه بازدارنده فناوری‌های دفاعی کشور است

عمویی گفت: مجلس از رویکرد تقویت توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری‌های دفاعی که برای جمهوری اسلامی جنبه بازدارنده دارد حمایت می‌کند.
کد خبر: ۵۵۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 18October 2022

مجلس حامی تقویت جنبه بازدارنده فناوری‌های دفاعی کشور استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «ابوالفضل عمویی» نماینده مجلس در توضیح بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: «سپند» یک سازمان نوآور با اقدامات ابتکاری است که نقش دانشمند شهید فخری‌زاده در پیشبری آن بسیار پررنگ بوده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در جریان این بازدید، مسئولان سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی اقدامات و دستاورد‌های این سازمان و همچنین برنامه‌های پیش رو را ارائه کردند.

عمویی یادآور شد: مجموعه «سپند» در حوزه‌های مختلف با یک رویکرد آینده نگارانه و آینده پژوهانه گام‌های روبه جلویی را طراحی کرده و توانسته است با تمرکز بر حوزه‌های نوین دفاعی ایده را به فناوری و از فناوری به محصول تبدیل نماید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در جریان این بازدید، جزئیات اقدامات بخش‌های مختلف «سپند»، نیاز‌های این مجموعه و همچنین تعامل و همکاری مجلس مورد بحث و گفتگو قرار گرفت، تصریح کرد: واقعیت این است که مجلس از رویکرد تقویت توانمندی‌های کشور در حوزه فناوری به ویژه فناوری‌های دفاعی که برای جمهوری اسلامی جنبه بازدارنده دارد حمایت می‌کند.

عمویی خاطرنشان کرد: پیشبرد این مسیر و ادامه حرکت رو به جلوی «سپند» می‌تواند موجب سرریز دانش به سایر بخش‌های کشور شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار