مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

فرزندان شهدا و ایثارگران، کارمندان تراز انقلاب هستند

سرهنگ «حسن حبیبی» با بیان اینکه از دولت انقلابی و جهادی حجت‌الاسلام رئیسی انتظار داریم دغدغه اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران را با اهتمام جدی دنبال کنند، گفت: فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران مصداق واقعی کارمندان تراز انقلاب هستند.
کد خبر: ۵۵۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷ - 18October 2022

فرزندان شهدا و ایثارگران، کارمندان تراز انقلاب هستند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانداری گیلان با اشاره به تقدیم هشت هزار شهید گیلان اظهار داشت: گیلان نقش بی بدیلی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با اشاره به روحیه انقلابی و جهادی گیلانی ها، تصریح کرد: طبق آمار‌ها ۲۰ درصد جمعیت گیلان در جبهه‌ها حضور یافته‌اند و این مهم نشان دهنده روحیه انقلابی و ایثارگری مردمان گیلان زمین است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور و استان گیلان، ایثارگران را در صف اول روشنگری و آگاهی بخشی در فتنه اخیر دانست و افزود: امروز با توجه به رویکرد جنگ ترکیبی نظام سلطه نسبت به کشور ایران، تنها راه برون رفت از مشکلات پیش رو تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت و استمرار روحیه مقاومت و ایستادگی است.

حبیبی با اشاره به اثرگذاری یادواره شهدا در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: گیلان در برگزاری یادواره‌های شهدا پیشتاز است و این روند استمرار خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نقش ایثارگران در استمرار نظام و آرمان‌های انقلاب بر کسی پوشیده نیست، تاکید کرد: خواستار ارتقای جایگاه ایثارگران سطح ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی هستیم. حتی المقدور مسئولیت ایثارگران به عهده یکی از معاونین اداره کل باشد تا پیگیر مطالبات، خدمات، سازماندهی و ارتقای فرزندان شهدا و ایثارگران و جانبازان در دستگاه‌ها باشند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه از دولت انقلابی و جهادی حجت‌الاسلام رئیسی انتظار داریم دغدغه اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران را با اهتمام جدی دنبال کنند، متذکر شد: فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران مصداق واقعی کارمندان تراز انقلاب هستند و باید همه ظرفیت‌ها و خلاقیت‌های فردی و سازمانی را برای کارآمدی دستگاه‌ها و نظام به کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها