رئیس ستاد بزرگداشت شهدای توپخانه لشکر ۲۵ کربلا مطرح کرد؛

برگزاری یادواره شهدای توپخانه لشکر ویژه ۲۵ کربلای استان مازندران

سردار «قاسم‌زاده» گفت: پنجمین همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان و یادواره شهدای توپخانه لشکر ویژه ۲۵ کربلای استان مازندران در قائمشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ - 20October 2022

برگزاری یادواره شهدای توپخانه لشکر ویژه ۲۵ کربلا استان مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سید مرتضی قاسم‌زاده» رئیس ستاد بزرگداشت شهدای توپخانه لشکر ۲۵ کربلا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پنجمین همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان و یادواره شهدای توپخانه لشکر ویژه ۲۵ کربلای استان همراه با تجلیل از فرماندهان و موسسین شهید توپخانه و موشک‌های سپاه پاسداران، ۵ آبان امسال در مصلی شهرستان قائمشهر برگزار می‌شود.

سردار قاسم‌زاده، تجدید خاطرات و بهره‌مندی و انتقال تجربیات دستاورد‌های دفاع مقدس به نسل جدید و تجلیل و تکریم از شهدا را از اهداف برگزاری این رویداد مهم فرهنگی نام برد و افزود: ایران در حوزه موشکی علاوه بر دارا بودن رتبه برتر میان ۱۰ کشور  جهان، در ساخت بعضی از موشک‌ها نیز رتبه برتر جهان را به خود اختصاص داده است.

مشاور توپخانه و موشک‌های سپاه پاسداران، پشتیبانی آتش سنگین توپخانه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: فرماندهان و رزمندگان توپخانه لشکر ۲۵ کربلا، در بیش از ۲۱ عملیات آفندی نقش پشتیبانی آتش برای پیشروی و پیروزی‌های رزمندگان اسلام داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به عملیات غرور آفرین والفجر هشت اوج و نماد فداکاری‌های رزمندگان توپخانه این لشکر اشاره کرد.

سردار قاسم‌زاده افزود: با مجاهدت‌های رزمندگان توپخانه  ۱۵۰۰ شهید تقدیم ایران اسلامی شده که ۱۵۲ شهید مربوط به لشکر ویژه ۲۵ کربلا از استان‌های شمالی کشور است، که ۷۵ شهید از توپخانه مازندران بوده و شهرستان قائمشهر بیشترین شهید، فرمانده و رزمنده توپخانه را در استان داشته است.

رئیس ستاد بزرگداشت شهدای توپخانه لشکر ۲۵ کربلا، حضور و تجلیل از خانواده‌های شهدای توپخانه استان‌های شمالی مازندران، گیلان، گلستان و سمنان و قدردانی از قهرمانان جهانی کشتی مازندران را از دیگر برنامه‌های این همایش بزرگ اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار